۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۸:۲۲

سرمربی تراکتورسازی تبریز:

برخی از برد تراکتور ناراحتند/ باشگاه فشاری روی تیم وارد نمی‌کند

برخی از برد تراکتور ناراحتند/ باشگاه فشاری روی تیم وارد نمی‌کند

تبریز - سرمربی تراکتورسازی تبریز با اشاره به اینکه برخی ها از برد تراکتور ناراحت هستند تاکید کرد: باشگاه فشاری روی تیم وارد نمی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و سپاهان با خبرنگاران اظهار داشت: ما به این پیروزی در این بازی مهم و کلیدی نیاز داشتیم و خداراشکر توانستیم خوب بازی کنیم و سه امتیاز را بگیریم.

وی با اشاره به اینکه خوشحال هستم فشار خط حمله ما نتیجه داد، افزود: سپاهان تیمی است که در بازی های قبلی مقابل سایر تیم ها خوب بازی کرده و امروز ما توانستیم این تیم را شکست دهیم.

قلعه نویی با بیان اینکه با این سه امتیاز شرایط ما برای بازی های قهرمانی آسیا بهتر می شود، ادامه داد: این سه امتیاز به روند تیمی ما کمک می کند.

سرمربی تراکتورسازی تبریز سپس با اشاره به اینکه برخی ها از برد تراکتور ناراحت هستند، گفت: کسانی برنامه می ریزند که تیم نتیجه نگیرد و آنها تراکتور را برای خودشان می خواهند.

سرمربی تراکتورسازی با تقدیر از عملکرد مدیرعامل تیمش گفت: سعید عباسی خیلی زحمت می کشد و باید برای موفقیت او و تیم تراکتورسازی همه باهم همدل باشند و به همدیگر کمک کنند.

دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و سپاهان از چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر که از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه یادگار امام(ره) به مصاف هم رفتند با برتری دو بر یک تیم تراکتورسازی در تبریز به پایان رسید.

کد خبر 3560388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha