۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۱۳

کاندیداهای خبرگان در گفتگو با مهر:

مشارکت پرشور کردستانی‌ها پای صندوق‌های رأی خاری در چشم دشمنان است

مشارکت پرشور کردستانی‌ها پای صندوق‌های رأی خاری در چشم دشمنان است

سنندج- مشارکت پرشور کردستانی ها هفتم اسفند در پای صندوق های رای خاری است در چشم بدخواهان و دشمنان کشورمان که به شیوه های متعدد درصدد ممانعت از شکل گیری خلق حماسه ای دیگر توسط مردم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، پنج نفر از کردستان کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان شدند که این پنج کاندیدا در گفتگوهای انتخاباتی خود ضمن تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری مردم در صحنه، این حضور در استان کردستان را دارای اهمیتی ویژه عنوان کردند.

شرکت گسترده مردم در انتخابات باعث افزایش اقتدار نظام می شود

نامزد پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در کردستان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران همواره از حق مردم دفاع کرده و حامی مستضعفان و نیازمندان بوده است، گفت: امروز همه ما باید از این نظام پاسداری کرده و حافظ امنیت موجود باشیم.

ماموستا عبدالرحمان خدایی عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی مردم سالار بوده و برگزاری انتخابات نشان دهنده این مردم سالاری است.

وی با اعلام اینکه شرکت گسترده مردم در انتخابات باعث عزت و قدرت هر چه بیشتر نظام می شود، بیان کرد: در سالیان گذشته مشارکت حداکثری مردم در انتخابات های مختلف برای جهانیان چشمگیر بوده است و بی شک در این دوره هم تمام دنیا چشم به میزان مشارکت مردم ایران به ویژه استان های مرزی هم چون کردستان در این انتخابات دوخته اند.

وی به اهمیت مجلس خبرگان رهبری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهارداشت: تعهد به نظام، عالم به احکام دینی، امور فقهی و سیاسی و دلسوز نظام بودن از مهمترین ویژگی هایی است که باید کاندیداها و افرادی که برای کرسی نمایندگی مجلس خبرگان انتخاب می شوند، داشته باشند.

انتخاب نماینده اصلح توسعه و پیشرفت کشور را به دنبال دارد

یکی دیگر از نامزدهای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در کردستان خبرگی و انتخاب خبرگان را بحثی عقلی خواند و گفت: در مسائل و اموراتی که افرادی علم و اگاهی لازم را ندارد نیاز به وجود افراد متخصص است.

آیت الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه تعیین رهبر یک جامعه و نظارت بر شرایط رهبری از وظایف خبرگان است، عنوان کرد: با توجه به این رسالت خطیر افراد منتخب خبرگان باید دارای شرایط خاصی باشند.

وی با اشاره  به ویژگی‌های رهبر در یک جامعه اسلامی اظهارداشت: رهبر باید فقیه، دین شناس، عالم دینی، مدیر و مدبر باشد و بتواند کشور را به خوبی اداره کند.

وی ادامه داد: فقهای شورای نگهبان کسانی را که دارای شرایط لازم کاندیداتوری مجلس خبرگان باشند تایید صلاحیت و مردم  هم با اختیار خودشان یکی از آنها را انتخاب می کنند.

این نامزد پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در کردستان با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی ما است، گفت: قطعا مشارکت و حضور حداکثری ما هم چون ادوار گذشته، مشت محکمی بردهان یاوه گویان ودشمنان کشورمان خواهد بود.

آیت الله حسینی شاهرودی ضمن دعوت از تمامی مردم برای شرکت در انتخابات، عنوان کرد: با همدلی، همزبانی و مشارکت همگانی اصلح‌ترین نماینده انتخاب می شود و این مهم نیز منجر به توسعه و پیشرفت کشور خواهد شد.

تداوم امنیت و اسایش کشور درگرو حضور مردم در عرصه های سرنوشت ساز است

یکی دیگر ازنامزدهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: از آنجا که مردم نقش موثر وسازنده ای در اداره امور جامعه خود دارند بنابراین با شور و اشتیاق فراوانی هم در این دوره از انتخابات شرکت می کنند.

ماموستا اقبال بهمنی عنوان کرد: مردم اقصی نقاط کشور به ویژه استان مرزی کردستان برای پیروزی واستمرار وحفظ انقلاب اسلامی تاکنون هزینه های زیادی دادند و جوانان زیادی را تقدیم کردند.

وی بیان کرد: امروز هم یکی از رسالت های مهم احاد مردم حضور در پای صندوق های رای و انتخاب افرادی توانمند و دلسوز است چراکه این مهم منجر به استمرار و تدوام حکومت اسلامی خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم باید علمای متدین، باتقوا، اشنا به مسائل روز و قوانین داخلی را برای مجلس خبرگان انتخاب کنند، ادامه داد: علمایی که چنین ویژگی هایی دارند می توانند نقش اساسی و مهمی در مجلس داشته باشند.

نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کردستان شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح و توانمند را جزو وظایف تک تک افراد جامعه خواند و بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای تاکید کرد.

ماموستا بهمنی عنوان کرد:در تعدادی از کشورهای همسایه ما به دلیل عدم حضور و مشارکت مردم در عرصه های سرنوشت ساز کشورشان امروزه با مشکلات زیادی روبه رو شده اند و دشمن هم از این فرصت استفاده کرده و در آنها نفوذ کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به این شرایط تداوم امنیت و آسایش کنونی ایران اسلامی در گرو همین حضورهای مردمی در عرصه های سرنوشت سازی هم چون انتخابات است.

مردم به کاندیداهای وفادار به نظام و آشنا به مشکلات جامعه رای دهند

یکی دیگر از نامزدهای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در کردستان با بیان اینکه اساس نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبنای قوانین الهی و دین اسلام پایه گذاری شده است، گفت: در راس نظام جمهوری اسلامی ایران رهبری قاطع، آگاه، عالم، عادل و دانا حضور دارند که کشور را به سمت قوانین الهی و دینی هدایت می‌کنند.

ماموستا فایق رستمی افزود: یکی از مهمترین دلایلی که دشمنان کشور ما همواره به دنبال توطئه افکنی هستند این است که مبنای حکومت ما براساس تدبیر، مشورت و آموزه‌های دینی پایه‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان امروز از ایمان، اتحاد و یکدلی ملت ما می‌ترسند و توان رویارویی با ملت ما را ندارند، افزود: امروز کشور ایران امن‌ترین کشور جهان است که این مسئله در سایه جانفشانیهای هزاران شهید که از خاک وطن دفاع کردند بوجود آمده است.

وی با اشاره به اینکه با رای خود باید اصلح‌ترین فرد را انتخاب کنیم که انسانی اهل تجربه، عالم و آگاه به مسایل روز باشد، بیان کرد: مردم باید افرادی را انتخاب کنند که وفادار به اسلام و نظام  و به مسایل و مشکلات روز آشنا باشند.

کردستانی ها هفتم اسفند حماسه دیگری خلق خواهند کرد

نامزد پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در کردستان حضور در پای صندوق های اخذ رای را یک تکلیف و امر واجب خواند و گفت: این حضور بی شک موجب خنثی شدن توطئه های استکبار که تمام توان خود را به کار گرفته تا این رویداد را در کشور ما کمرنگ جلوه دهد، می شود.

ماموستا انور آدمی بیان کرد: مردم باید در انتخاب نمایندگان خود نهایت دقت را به کار برده و آگاهانه در پای صندوق های اخذ رای حضور پیدا کنند و فرد اصلح را برای این عرصه مهم انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ما هم اکنون با ترفندهای مختلف می خواهند مردم را از پای صندوق های اخذ رای دور کنند، عنوان کرد: مردم باید مثل همیشه با حضور خود در این عرصه مشتی محکم بر دهان یاوه گویان بزنند که بدون شک این مهم دور از انتظار نیست.

نامزد پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در کردستان ادامه داد: با توجه به شناختی که از مردم  کردستان دارم و براساس مشارکت همیشگی و پرشور آنها در صحنه های مختلف، درهفتم اسفندماه امسال هم شاهد خلق حماسه ای دیگر در استانمان خواهیم بود.

کد خبر 3562320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ابی ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
      0 0
      درودبربصیرت برادران اهل سنت کردستان عزیز.. درود. برشرفتان....