۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۴:۳۰

استاندار گیلان تاکید کرد:

مردم گیلان با حضور حداکثری مردم سالاری دینی را به نمایش بگذارند

مردم  گیلان با حضور حداکثری مردم سالاری دینی را به نمایش بگذارند

رشت- استاندار گیلان با اشاره به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مردم با حضور حداکثری، نمادی از مردم سالاری دینی را در دنیا به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، محمدعلی نجفی حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات را موجب استحکام نظام دانست و اظهار کرد: مردم پس از پیروزی انقلاب، همواره در همه صحنه‌ها و پای صندوق های رای حضور داشته اند و این حضور باید تداوم یابد.

وی افزود: این حضور به ویژه پس از پیروزی مذاکرات هسته ای و فضای جدیدی که برای ایران اسلامی فراهم شده است، اهمیت بیشتری دارد.  

نجفی با تاکید بر لزوم شناخت برنامه های نامزدها برای انتخاب اصلح ادامه داد: انتخاب اصلح باید در قالب برنامه محور و با شناخت دقیق از نامزدها باشد.  

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم رعایت قانون و تعهد به اخلاق انتخاباتی  اظهار کرد: داوطلبان باید بتوانند با استفاده از ظرفیت و پتانسیل خود، برنامه هایشان را مطرح و به این نکته توجه کنند که بداخلاقی ها، مردم را دلزده می کند.

وی افزود: نامزدها، فضای امید را در مردم پررنگ کنند تا مردم با عشق و علاقه به پای صندوق های رای رفته و بهترین گزینش ها را داشته باشند.

نجفی با اشاره به فراهم کردن تمهیدات انتخابات از خرداد ماه امسال با اعطای حکم به رئیس ستاد انتخابات و اعضای آن اظهار کرد: بیش از دو هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رای در استان پیش بینی شده است.  

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات انجام شده، فضایی را فراهم کرده که امکانات حضور مردم از لحاظ سیاسی و فیزیکی در پای صندوق های رای فراهم شود.

وی همچنین بر حضور اندیشه های فعال و متفاوت و نظرات کارشناسی در رسیدن به توسعه پایدار اشاره و بیان کرد: با گام های جدیدی که دولت تدبیر و امید با حمایت مقام معظم رهبری در ارتباط با فضای سیاسی جدید برداشته است، نیازمند اندیشه های بزرگ و بین المللی هستیم.

نجفی تحقق سند ۱۴۰۴ را نیازمند قوانین قوی و پشتیبانی دانست و تصریح کرد: رسیدن به رشد هشت درصدی و تحقق سند چشم انداز توسعه، نیازمند قانون های قوی و پشتیبانی است و افرادی را در این زمینه نیاز داریم که این مسائل را درک کنند و خود شریک این موضوع شوند تا بتوانیم فضایی را فراهم کنیم که منجر به جذب سرمایه گذار خارجی، حفظ سرمایه گذاران داخلی و منافع ملی شود.

کد خبر 3562328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha