۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۵۴

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

خانواده شهدا شبکه بزرگ تاثیرگذار در مسائل اجتماعی و سیاسی هستند

خانواده شهدا شبکه بزرگ تاثیرگذار در مسائل اجتماعی و سیاسی هستند

سنندج - فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت:خانواده شهدا شبکه  بزرگ اجتماعی و تاثیرگذار در مسائل اجتماعی و سیاسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد حسین رجبی ظهر یکشنبه در دیدار با فرزندان شاهد در سنندج، اظهار داشت: انقلاب به برکت خون شهدا شکل گرفت و این گروه بزرگ در تمامی مسائل انقلاب تاثیر گذار می باشند.

وی افزود: خانواده شهدا صاحبان اصلی انقلاب هستند و از هر قشری نسبت به این نظام دلسوزترند و باید در تمامی مسائل و ابعاد نظام حضور گسترده ای را داشته باشند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بیان کرد: امروز دشمنان انقلاب به دنبال ضربه زدن به آرمان ها و ارزش های دین هستند و باید فرزندان شهدا و ایثارگران در این عرصه پیرو پدران خود باشند.

رجبی یادآور شد:37 سال از عمر پر برکت انقلاب می ‌گذرد و در تمامی این دوران دشمنی های دشمنان وجود داشته است و امروز با وجود تمامی این توطئه ‌ها، به برکت خون شهدا انقلاب در اقتدار کامل و دارای پرتوهای موثر در دنیا است.

وی ادامه داد: امروز فرزندان شاهد با تمام توان و قدرت باید در صف اول پاسداری از انقلاب و آرمان های شهدا بایستند و مانع از هر یاوه گویی و توطئه ای شوند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمنان امروز انتخابات ما را به شدت تهدید و تحریم می‌ کنند  و با تمامی این تهدیده ها و تحریم ها انقلاب با تکیه بر نیروهای مردمی و فرطندان شاهد در راستای تثبیت و ماندگاری انقلاب گام بر می دارد.

رجبی اظهار داشت: امروز چشم ‌های زیادی به انتخابات پیش ‌رو در کشور خیره شده و دشمنان تمام امید خود را به این بسته ‌اند که انتخابات پیشرو در طراز انقلاب اسلامی برگزار نشود.

وی افزود: ملت ایران و خانواده بزرگ شاهد در کنار یک دیگر بار دیگر حماسه ای تارخی را رقم می زنند و با اقتدار از نظام اسلامی پاسداری می کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به این مطلب که شرکت در انتخابات کاری جهادی است، یادآور شد: با توجه به تاثیری که در دنیا و منطقه دارد در تثبیت انقلاب و عملکرد انقلاب در جهان نقش بسزایی دارد و باید با تمام توان در این دوره حماسه ای بزرگ را خلق کنیم.

رجبی بیان کرد:امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل خون شهدا است و تمامی آحاد جامعه بر این مطلب آگاهی دارند و آنها صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند.

وی اظهار داشت: مسئولان  خادمان شهدا و خانواده شاهد هستند و ما افتخار خادمی شماها را داریم و اگر نتوانیم تمام مسائل مدنظر شماها را پاسخ دهیم حداقل به اندازه بضاعت خود، پیگیری خواهیم کرد.

کد خبر 3562402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha