۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳

در دانشگاه شریف؛

رویداد فرا ایده با محوریت دریاچه ارومیه برگزار می شود

رویداد فرا ایده با محوریت دریاچه ارومیه برگزار می شود

دومین رویداد از سلسله رویدادهای فرا ایده با محوریت دریاچه ارومیه با حضور متخصصان و کارشناسان در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رویداد فرا ایده سلسله ای از رویدادهای برنامه تجاری سازی دستاوردهای دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف برای آشنایی دانشجویان با نیازهای حوزه های مختلف کشور، کمک به آنها در راستای تفکر و ارائه راهکارهای نوآورانه به منظور حل شدن نیازها و توانمندسازی آنها به وسیله توسعه مهارت های مختلف اجتماعی و فناورانه، به منظور آمادگی برای ورود به عرصه کارآفرینی و کسب وکار است.

در این سلسه رویدادها فعالیت های مختلفی از قبیل آشنایی با مشکلات و مسائل و فرصت ها، تیم سازی و کار تیمی، تفکر و ایده پردازی روی ابعاد گوناگون مسئله، بررسی ابعاد فنی و مالی و بازاری راه حل ارائه شده و مشاوره با خبرگان فنی و کسب و کاری انجام می شود.

در پایان هر رویداد طی جلسه ای رسمی با حضور مسئولان و فعالان آن حوزه تیم ها به ارائه راهکارها و محصولات خود پرداخته و پس از انجام داوری، تیم های برتر انتخاب شده و ضمن کسب جوایز از آنها برای اجرایی کردن ایده و راهکار خود حمایت می شود.

آخرین مهلت ثبت ایده ها در رویداد فرا ایده آب و محیط زیست با محوریت دریاچه ارومیه تا ۱۰ اسفندماه خواهد بود. همچنین کارگاه های آموزشی این رویداد از ۸ اسفندماه آغاز و تا ۱۹ اسفندماه سال ادامه خواهد داشت و ۲۰ اسفندماه نیز طرح ها داوری می شوند.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رویداد فراایده به آدرس؛ www.hyperidea.ir مراجعه کنند.

کد خبر 3563926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha