۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۶:۵۰

مدرس دوره های مهارت‌های زندگی:

روابط خانوادگی به سمت واسطه گری رفته است

روابط خانوادگی به سمت واسطه گری رفته است

مشهد- مدرس دوره های مهارت‌های زندگی گفت: متاسفانه امروزه روابط خانوادگی ما به سمت واسطه گری رفته زیرا برای انجام هر کاری از دیگران توقع پاداش داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، جلیل معماریانی صبح سه شنبه در همایش نرم افزارها و ویروس های زندگی که در تالار همایش های فرهنگ سرای قرآن و عترت برگزار شد اظهار کرد: ما باید نقش نیت را در زندگی خود جدی بگیریم زیرا در زندگی پر هیاهوی کنونی ما به دلیل محرومیت از همین نرم افزارهای زندگی از خداوند متعال دور شده ایم.

وی با بیان اینکه باید در تمامی کارهای ما نشان خدا وجود داشته باشد افزود: اگر در اعمال ما خدا وجود داشته باشد به خودمان اجازه نمی دهیم با سرنوشت مردم بازی کنیم.

وی بیان کرد: اگر ما برای لحظه های مردم اهمیت قائل شویم باید برای آنان انرژی مصرف کنیم زیرا تندی با ارباب رجوع نشان خداوند متعال نیست.

معماریانی عنوان کرد: نرم افزار بسم الله الرحمن الرحیم یعنی نشان خداوند متعال در رفتار من و در احساس من زیرا دنیای امروز دنیایی زنده است و برای لحظه به لحظه زندگی ما طرح و برنامه دارد.

وی در ادامه افزود: کاری که با نشان خدا همراه باشد استمرار دارد و جاودانه است و  کار عاشقانه همراه با بخشش امید بخش و آرام بخش است.

وی بیان کرد: ما باید طوری زندگی کنیم که دیگران به ما روی آورند و از ما روی گردان نباشند.

 

 

 

کد خبر 3564254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha