۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۷:۲۲

حماسه حضور و همدلی در خراسان جنوبی؛

درخشش انتخابات در روستاها/ مرزنشینان آمدند

درخشش انتخابات در روستاها/ مرزنشینان آمدند

بیرجند- حضور حداکثری مردم در روستا‌ها به خصوص در مناطق مرزی استان خراسان جنوبی جلوه‌ای دیگر در خلق حماسه حضور و همدلی آفرید.

خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها: مردم خراسان جنوبی، این مردمان همیشه حاضر در صحنه‌های انقلاب، امروز هفتم اسفند ماه باری دیگر با حضور در پای صندوق‌های رای، افتخاری دیگر آفریدند.

قدم در روستا‌ها که بگذاری افراد به صف بسته‌ای توجهت را به خود جلب می‌کند. خرد و کلان، کوچک و بزرگ و پیر و جوان همانند دانه‌های تسبیح در صف‌های مرتبی در کنار هم چیده شده‌اند تا باری دیگر خشنودی رهبری و نابودی دشمنان را به ارمغان اورند.

در صحنه انتخابات امروز نباید تماشاچی باشیم

یکی از اهالی روستای دهک نهبندان در گفت‌و‌گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: باید با حضور در این صحنه‌ها، تجلی نظام را به رخ دشمنان اسلام بکشانیم.

فاطمه فرزانه با بیان اینکه مبادا در صحنه انتخابات امروز تماشاچی باشیم، ادامه داد: شعبه‌های اخذ رای میدان تشخیص خوب و خوب‌تر است.

وی با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در صندوق‌های رای، اظهار کرد: در جامعه اسلامی تماشاچی بودن معنایی ندارد بنابراین باید برای مشارکت در این امرمهم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

این جوان روستایی تحکیم وحدت را یکی از نتایج حضور مردم در انتخابات دانست و گفت: دشمنان باید بدانند که دور‌ترین روستاهای استان نیز برای اجرای فرامین رهبری آماده هستند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره مردم را به این عرصه سیاسی دعوت نمودند، اظهار کرد: شهروندان در سراسر استان اعم از روستا‌ها و شهرستان‌ها این دعوت را لبیک می‌گویند.

مرز نشینان با سلاح رای آمدند

یکی از اهالی روستای گزیک هم در گفت‌و‌گو با خبرنگار مهر، انتخابات را نشانه اقتدار و مردم سالاری ایران اسلامی دانست و گفت: حضور مرزنشینان در انتخابات ۱۰۰ درصدی است.

مریم عبدالهی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات در همه نقاط استان، بیان کرد: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده از سوی دستگاه‌های اجرایی برگزاری انتخابات درهیچ روستایی به فراموشی سپرده نشده است.

وی با تاکید براینکه مردم گزیگ به طور ۱۰۰ درصدی در انتخابات حضور خواهند داشت، اظهار کرد: حضور مردم درپای صندوق‌های رای، سرافکندگی دشمنان نظام را به دنبال دارد.

عبدالهی ادامه داد: مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای باعث وحدت، یکدلی و همرنگی جامعه اسلامی شده و خشنودی مقام معظم رهبری را به دنبال دارد.

وی با اشاره به شعار سال جاری، اظهار کرد: خراسان جنوبی برای تحقق این شعار نیز در انتخابات حضور حداکثری داشته و زمینه ناامیدی دشمنان را فراهم می‌کنند.

انتخابات میدان مبارزه با دشمن

یکی دیگر از اهالی روستای «بورنگ» نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار مهر، با اشاره به جنبه‌های مختلف نفوذ دشمن، بیان کرد: دشمن تاکنون اقدامات زیادی در زمینه فرهنگ و اقتصاد ایران اسلامی داشته است.

سمیه بخشی با بیان اینکه درشرایط کنونی دشمن به دنبال نفوذ سیاسی در جامعه اسلامی است، ادامه داد: در راستای این اهدافش، برنامه ریزی‌هایی انجام داده تا مردم در صحنه‌های انتخابات حضور نیابند.

وی تاکید کرد: این درحالی است که مردم حتی در روستاهای کوچک مرزی نیز برای مقابله با نفوذ سیاسی دشمن در پای صندوق‌های رای حضور می‌یابند.

بخشی با بیان اینکه همچنین مردم ولایتمدار بورنگ همپای دیگر شهروندان در انتخابات حاضر می‌شوند، اظهار کرد: من نیز با هدف اعلام ایستادگی در پشت سر ولی فقیه در این انتخابات حضور یافته‌ام.

وی با تاکید بر اینکه هیچ فردی از مشارکت در انتخابات جاری غافل نمی‌ماند، افزود: انتخابات میدان مبارزه با دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

حماسه وفاداری و ایستادگی

یک از اهالی روستای «شیرخند» بیرجند هم در گفت‌و‌گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه حضور مردم در سراسر روستاهای استان صد درصدی است، اظهار کرد: مردم همواره برای دفاع از نظام و انقلاب در صحنه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی حضور دارند.

زهرا مولایی با اشاره به صف‌های طویل مردم در شعبه‌های اخذ رای در روستای شیرخند، ادامه داد: روستاییان نیز باحضور دراین انتخابات از استیصال و وابستگی به دشمن اعلام برائت می‌کنند.

وی با بیان اینکه هر برگ رای از سوی مردم سیلی محکمی بر صورت دشمنان است، ادامه داد: دشمن نیز با دیدن این شور و اشتیاق مردمی برای حمایت از رهبری و نظام جمهوری اسلامی به شدت می‌هراسد.

مولایی ملت ایران در مقابل دشمنان از پای در نمی آید و وفادار به انقلاب و رهبری است، ادامه داد: امروز با حضور در این عرصه سیاسی به دشمنان نظام می‌فهمانیم که برای مقابله با آن‌ها از هیچ همتی دریغ نخواهیم کرد.

روستائیان و مرزداران خراسان جنوبی از همان ساعات اولیه صبح امروز همزمان با دیگر هموطنانشان  یک بار دیگر نشان دادند که محافظان خوبی برای مرز شرقی کشور به ویژه‌ استان خراسان جنوبی هستند و با حضور گسترده در انتخابات دشمنان را مایوس کردند.

کد خبر 3566629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha