۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۳

برگزاری دومین همایش ملی علوم انسانی اسلامی دردانشگاه علمی کاربردی

برگزاری دومین همایش ملی علوم انسانی اسلامی دردانشگاه علمی کاربردی

دومین همایش ملی علوم انسانی اسلامی ۱۳ اسفند ماه توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم داوودآبادی، دبیر اجرایی همایش علوم انسانی اسلامی، گفت: این همایش یا توجه به ضرورت توسعه آموزه‌های بنیادی و اسلامی در علوم انسانی و در راستای منویات مقام معظم رهبری و همچنین اهمیت بالا و نقش پر رنگ علوم انسانی در پیشرفت و اعتلای کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: دومین همایش ملی علوم انسانی اسلامی به همت دانشگاهیان و متخصصان کشور و با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی، ۱۳ اسفند برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی دومین همایش ملی علوم اسلامی انسانی محورهای همایش را علوم سیاسی و روابط بین‌الملل، حقوق، فلسفه و فلسفه علم، روانشناسی و تعلیم و تربیت اسلامی، جامعه‌شناسی، مردم شناسی و ارتباطات، علوم مدیریتی، علوم اقتصادی، زبان‌شناسی و ادبیات برشمرد.

داوودآبادی افزود: به منظور تسهیل در ارائه مقالات، این همایش به صورت سمیناری و ارائه آنلاین اینترنتی برگزار خواهد شد همچنین مقالات پذیرش و شرکت داده شده در همایش در پایگاه‌های معتبری همچون مرجع مقالات کنفرانس‌های کشور (سیویلیکا) نمایه و در دسترس پژوهشگران قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: مهلت ارسال مقالات به این همایش که از طریق نشانی اینترنتی wwww.NCIH۲۰۱۵.ir امکان‌پذیر است تا ۸ اسفند ماه خواهد بود و نتایج داوری مقالات حداکثر سه روز پس از ارسال مقالات اعلام می‌شود.

 

کد خبر 3567375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha