۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۵۶

در مقایسه با سال گذشته؛

میزان سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی ۶۲ درصد رشد داشته است

میزان سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی ۶۲ درصد رشد داشته است

انزلی- معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از رشد ۶۲ درصدی میزان سرمایه گذاری در این منطقه نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی، وحید طالب پور در تشریح این خبر گفت: متغیرهای مختلف سرمایه گذاری در ۱۱ ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۶۲ درصدی سرمایه گذاری در منطقه آزاد را نشان می دهد.

وی افزود: میزان سرمایه گذاری اظهار شده از سوی ۵۷ سرمایه گذار منطقه آزاد انزلی در ابتدای امسال تاکنون، ۱۹ هزار و ۸۹۴ میلیارد ریال است در حالی که میزان سرمایه گذاری در ۱۱ ماه سال گذشته ۱۲ هزار و ۲۷۲ میلیارد ریال بود.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی در خصوص سرمایه گذاری های محقق شده در این منطقه از فروردین ماه تا پایان بهمن ماه سال جاری گفت: حجم سرمایه گذاری های محقق شده در منطقه نسبت به مدت مشابه افزایش ۵۲ درصدی را نشان می دهد.

طالب پور بهبود فضای کسب و کار، ایجاد زیرساخت ها و کاهش بوروکراسی اداری در ارائه مجوزهای سرمایه گذاری را دلایل افزایش میزان سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی اعلام و تصریح کرد: جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در زمینه احداث پست های اسکله مجتمع بندری کاسپین، ساخت ۱۰ هزار مترمربع انبار سرپوشیده، احداث واحدهای تولیدی و صنعتی، ساخت نمایشگاه و مرکز خدمات پس از فروش خودرو، ساخت مجتمع های تجاری-تفریحی-مسکونی، ایجاد مراکز گردشگری و دانشگاهی، استقرار چندین شرکت بیمه ای و فعالیت نخستین صرافی در منطقه آزاد انزلی از مهمترین حوزه های فعالیت بخش خصوصی در منطقه آزاد انزلی در سال جاری است.

کد خبر 3571307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha