۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۲۵

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه عنوان کرد:

۱۱۰ توزیع کننده مواد مخدر در شهرستان کهگیلویه دستگیر شدند

۱۱۰ توزیع کننده مواد مخدر در شهرستان کهگیلویه دستگیر شدند

دهدشت- فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: ۱۱۰ نفر از عوامل توزیع مواد مخدر طی دو ماهه گذشته در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، جهان دیماز ظهر یکشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه این افراد توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر بودند، افزود: از این تعداد ۷۵ نفر نگهدارنده مواد  و ۳۵ نفر نیز توزیع کننده مواد در این شهرستان بودند.

وی بابیان اینکه این افراد در قالب چهار باند به توزیع مواد مخدر مبادرت می کردند، اظهار داشت: سه کیلو و ۷۴۰ گرم مواد مخدر از این چهار باند کشف شد.

دیماز اظهار داشت: در این شهرستان طی دو ماه گذشته در راستای مبارزه با مواد مخدر در مناطق آلوده سطح شهر اقدامات زیادی انجام شده است.

وی همچنین از کشف و ضبط انواع قرص روانگردان در این دوماهه در شهرستان خبر داد و گفت: در این دوماه یکهزار و ۳۳۰ قرص روانگردان از فروشندگان مواد در این شهرستان کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با بیان ۱۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز از فروشندگان مواد کشف و ضبط شده است، تصریح کرد: در راستای مبارزه با مواد مخدر و شناسایی قاچاقچیان مواد در این شهرستان عملیات مختلفی انجام می شود.

دیماز افزود: اطلاع رسانی مردم در راستای شناسایی مکانهای فروش مواد و محلهای آلوده بسیار موثر است.

کد خبر 3574015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha