۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۶:۰۶

مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:

راه اندازی سامانه ارجاع ازمهمترین برنامه های سازمان ثبت است

راه اندازی سامانه ارجاع ازمهمترین برنامه های سازمان  ثبت است

دهدشت- مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه اندازی سامانه ارجاع با توجه به اهمیت تبدیل اسناد مالکیت دفترچه ای به کاداستری،از مهمترین برنامه های اجرایی سازمان ثبت اسناداست.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید محوری ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری ثبت اسناد و املاک استان افزود: ثبت اسناد استان در زمینه قانون تعیین تکلیف، قانون ساماندهی و نیز زمینه های مختلف کاداستر، بروز رسانی و ثبت آنی بسیار موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به حجم بالای کار برای کارکنان این نهاد بیان داشت: حجم کار ثبت در استان بسیار بالا است و این نهاد با کمبود نیروی انسانی در این راستا مواجه است.

محوری با بیان اینکه در راستای تبدیل اسناد دفترچه ای در واحد های ثبتی به همه مناطق فراخوان ارسال شده است، تصریح کرد: صدور اسناد مالکیت تک برگی و بررسی آمار عملکرد پرونده های قانون تعیین تکلیف اراضی فاقد سند از جمله فعالیتهایی است که هواره باید بادقت لازم انجام شود.

وی قانون ساماندهی، کشیک نوروزی، صدور اسناد مالکیت اوقافی و منابع ملی، وصول مطالبات بانکهای دولتی و خصوصی را از دیگر فعالیتهای مهم این نهاد عنوان کرد که باید با سعه صدر و دقت لازم انجام شود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بر تسریع در روند انجام پرونده های قانونی تاکید کرد.

کد خبر 3575073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha