۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰:۰۱

به همت بسیج دانشجوئی سیستان و بلوچستان،

۳۲۰ نفر از دانشجویان شیعه و سنی به راهیان نور اعزام شدند

۳۲۰ نفر از دانشجویان شیعه و سنی به راهیان نور اعزام شدند

زاهدان-عصر امروز به همت بسیج دانشجوئی سیستان و بلوچستان ۳۲۰ نفر از دانشجویان شیعه و سنی زابل، راسک، نیکشهر و چابهار به مناطق علمیاتی اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، این افراد از دانشجویان دانشگاه های آزاد، پیام نور و علمی کاربردی بودند که با برنامه ریزی صورت گرفته به مناطق هشت سال جنگ تحمیلی اعزام شدند.

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در این باره به خبرنگار مهر گفت: اردوی راهیان نور نقش بسزایی در افزایش بصیرت در میان قشر جوان جامعه می گذارد و در همین راستا در تلاشیم تا به بهترین شکل از این ظرفیت بهره برداری کنیم.

علیرضا کیخا افزود: اکنون دشمن از هر راهی برای ضربه زدن به ایران اسلامی در قامت جنگ نرم آماده است، پس همگان باید از این جریان سازی های ارزشی در جامعه که سدی در برابر توطئه ها است حمایت کنند.

وی بیان کرد: راهیان نور فرصت مناسبی برای تبیین و بازخوانی ارزش‌های انقلاب اسلامی و آشنایی نسل سوم انقلاب با آرمان‌های شهدا و روحیه ایثارگری و فداکاری‌های مردم ایران است.

مسئول بسیج دانشجوئی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته امسال دو هزار دانشجو شیعه و سنی عازم مناطق هشت سال دفاع مقدس می شوند تا قشر جوان از نزدیک شاهد ایثارگری ها و مقاومت مردمان آن زمان باشند.

وی افزود: با شروع اعزام کاروان ها امروز ۳۲۰ دانشجو از شهرستان های زابل، نیکشهر، راسک و چابهار به این مناطق اعزام شدند و طی روزهای ۲۰ و ۲۱ اسفندماه نیز چند کاروان دیگر نیز عازم کریلای ایران خواهند بود.

کد خبر 3575308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha