۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۲۶

عزت امدادگران از وجود ولی نعمتان و محرومان جامعه است

عزت امدادگران از وجود ولی نعمتان و محرومان جامعه است

شیراز – رئیس کمیته امداد کشور گفت: نیازمندان دستان خداوند بر روی زمین هستند وعزت امدادگران از وجود ولی نعمتان و محرومان جامعه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان فارس ، پرویز فتاح در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل کمیته امداد فارس با بیان اینکه امدادگران باید همه تلاش خود را در مسیر خدمت به محرومان و در راه رسیدگی به امور نیازمندان هزینه کنند، گفت: هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به محرومان نیست، زیرا نیازمندان دستان خداوند برروی زمین هستند وعزت امدادگران از وجود ولی نعمتان و محرومان جامعه است.

وی با تاکید براینکه هدف اصلی ما خدمت به نیازمندان و محرومان است و نباید این امر مهم مورد غفلت قرار گیرد زیرا بی توجهی و غفلت از محرومان پذیرفته نیست افزود: رسیدگی به امور نیازمندان نیاز به تدبیر و درایت کافی دارد که باید با حفظ کرامت انسانی و اعتماد به نفس همراه باشد.

فتاح با بیان احادیث و روایاتی درخصوص  دلایل غفلت از محرومان ، کمک و همیاری به مستضعفان جامعه تاکید کرد: فرهنگ همیاری و کمک به افراد نیازمند باید بیش از پیش در جامعه ترویج یابد و در راستای ریشه کن کردن فقر به عنوان معضلی بزرگ در جامعه همت کنیم.

رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه عملکرد کمیته امداد استان فارس قابل قبول است و این تغییرات را نباید دلیلی بر ضعف مدیریتی دانست و گفت: این استان ظرفیت های مناسبی برای سرمایه گذاری دارد لذا باید از این پتانسیل در راستای توانمندسازی جامعه تحت حمایت و نیازمندان استفاده بهینه شود. به طورقطع درعرصه اقتصادی و مبارزه با فقر همه توان خود را به کار خواهیم گرفت که در این مسیر دولت و مجلس شورا ی اسلامی نیز با ما همراه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد ، محمد بذرافشان را به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد استان فارس معرفی و از خدمات علی الهیاری مدیر کل پیشین این نهاد تشکر و قدردانی کرد.

محمد بذرافشان دارای مدرک دکترای جامعه شناسی بوده و در کارنامه کاری خود، سابقه مدیریت مجتمع فرهنگی، تربیتی امام خمینی(ره) شهرستان خنج، مشاور و فرماندار خنج، معاون فرمانداری نی ریز، مدیر کل امور اجتماعی استانداری وفرمانداری شیراز را دارد.

کد خبر 3575714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha