۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۱۴:۴۵

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

گروه های تروریستی از ضربه زدن به نظام اسلامی عاجز شده اند

گروه های تروریستی از ضربه زدن به نظام اسلامی عاجز شده اند

ورامین-عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:گروه های تروریستی علیرغم همه حمایت های صورت گرفته، نتوانسته اند کوچکترین تحرکی را نسبت به ایران انجام دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین نقوی حسینی ظهر پنج شنبه در دیدار با سرهنگ عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به تلاش گروه های تروریستی برای ضربه زدن به ایران اسلامی اظهار داشت: گروه های تروریستی نظیر داعش، القاعده و طالبان به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: تمام تلاش گروه های تروریستی و حامیان آنان، ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بوده اما طرح ها و برنامه های آنان با شکست مواجه شده است.

وی ادامه داد: گروه های تروریستی علیرغم همه تجهیزات و حمایت های صورت گرفته، نتوانسته اند کوچکترین تحرکی را نسبت به ایران انجام دهند و از رسیدن به هدف خود عاجز مانده اند.

نقوی حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از حضور حماسی مردم دیار ۱۵ خرداد در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: مردم دیار ۱۵ خرداد، حضور ۸۰ درصدی را در انتخابات رقم زدند و این نشان دهنده پیشگامی آنان در دفاع از ولایت و ارزش های اسلامی است.

وی از تلاش های نیروی انتظامی شرق استان تهران در برقراری نظم و امنیت در انتخابات هفتم اسفندماه تقدیر کرد.

کد خبر 3577615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha