۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۴:۵۳

فرمانده انتظامی نهاوند خبر داد:

کشف ۵۰۰ هزار عدد مواد محترقه و ۷۴ کیلوگرم تریاک در نهاوند

کشف ۵۰۰ هزار عدد مواد محترقه و ۷۴ کیلوگرم تریاک در نهاوند

نهاوند- فرمانده انتظامی نهاوند از کشف بیش از ۵۰۰ هزار عدد مواد محترقه و ۷۴ کیلوگرم تریاک در نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن اقبالیان ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف مقادیر بسیار زیادی مواد محترقه صنعتی و دست‌ساز در شهرستان نهاوند، گفت: با انجام چندین عملیات پیاپی نسبت به شناسایی افراد و اشخاص اقدام و ۵ باند فعال در تهیه، تولید و توزیع مواد محترقه در شهرستان نهاوند شناسایی و ۵۰۰ هزار عدد مواد محترقه از آن‌ها ضبط شد.

وی با بیان اینکه افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند برای جلوگیری از شناسایی توسط خانواده‌ها و مأموران نیروی انتظامی در پوشش‌های مختلف فعالیت می‌کنند، گفت: خانواده ها ابتدا باید با توجه به حوادث جبران‌ناپذیر این مواد نسبت به فرزندان خود حساس باشند و هرگونه موارد مشکوک را با شماره فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند تا از خسارات احتمالی جانی و مالی شهروندان جلوگیری شود.

وی در ادامه اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶۵۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز در شهرستان کشف‌شده که آخرین محموله آن‌که دو روز پیش در پوشش بار گوجه از استان‌های جنوبی وارد شهرستان شده بود، ۷۴ کیلوگرم تریاک و مقادیری مشروبات الکلی را شامل می شد.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری بیش از ۵۵۰ معتاد دستگیر و ۳۱۵ فقره پرونده در خصوص کشف مواد مخدر و دستگیری معتادان و توزیع‌کنندگان تشکیل‌شده و نزد محاکم قضایی است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری بیش از ۱۳ باند تهیه و توزیع انواع مواد مخدر در شهرستان دستگیر شدند که نسبت به آمار مشابه سال گذشته افزایش ۳۴ درصدی داشته است.

وی بابیان اینکه کشفیات تجهیزات ماهواره‌ای در شهرستان ۶۲ درصد افزایش داشته است، گفت: خوشبختانه فرماندهی انتظامی شهرستان در زمینه پیشگیری از سرقت‌ها و کشفیات در استان عملکرد درخشان و قابل قبولی داشته است.

کد خبر 3578770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha