۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۳۸

امام جمعه شهرستان قصرشیرین:

مسئولان نظام از کارآفرینان در عرصه اقتصاد مقاومتی حمایت کنند

مسئولان نظام از کارآفرینان در عرصه اقتصاد مقاومتی حمایت کنند

کرمانشاه- امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: مسئولان نظام با حمایت از کارآفرینان در عرصه اقتصاد مقاومتی جهادگرانه در مسیر اقدام و عمل بکوشند.

حجت الاسلام علی ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: انتخاب شعار امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نشان دهنده توجه امام خامنه‌ای به عرصه‌های تولید و خودکفایی است.

وی افزود: کشور ما پرچمدار حقیقت، عدالت و آزادی است به همین جهت جهان کفر و استکبار بارها در مقابل پیشرفت نظام ایستاد و با ترفندهای تهاجم فرهنگی و اقتصادی به بهانه‌های متعدد دست به آشوبگری زده غافل از آنکه کشور متمدن ایران قدرت مقابله و دفاع از سرمایه‌های داخلی را دارد.

حجت الاسلام ملکی ملت ایران را الگوی مناسب انقلابی بسیاری از کشورهای عدالتخواه جهان دانست و گفت: طی مدت ۳۷ سال کشور ما در عرصه نظامی به خودکفایی رسیده و فرزندان نظام توانسته‌اند چشم نامحرمان استکبار به مرزهای کشور را کور کنند که هشت سال دفاع مقدس نیز گواه این حقیقت است.

وی یادآور شد: صدام ملعون به عنوان عروسک خیمه شب بازی دست استکبار با برخورداری از حمایت ۴۰ کشور استعمارگر و ظالم در مقابل توانایی ایران زانو زد و شکست خورد.

امام جمعه قصرشیرین با اشاره به نقش استکبار ظالم در تحریم‌های اقتصادی و تهاجم فرهنگی علیه ملت‌ها به ویژه ایران، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید در عرصه‌های اقتصادی مقاوم باشیم و حرکت جهادی هشت سال دفاع مقدس را در اقتصاد امروز طرح ریزی کنیم.

حجت الاسلام ملکی تاکید کرد: همه مسئولان نظام باید در زمینه اقتصاد مقاومتی جهادگر باشند و در راستای اقدام و عمل حرکت نمایند.

وی در ادامه با اشاره به توانایی استان‌های کشور در خودکفایی و انجام صادرات تا دستیابی به مرحله پیشرفت اقتصادی بیان کرد: همچنین کرمانشاه به عنوان استانی ۴ فصل و دارای آب و هوای متنوع و منابع غنی بسیاری می باشد که در عرصه های کشاورزی و فعالیت های جهاد سازندگی گام های بزرگی را برداشته است.

امام جمعه قصرشیرین وابستگی به درآمد حاصل از نفت را مانعی بر سر راه «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل » دانست و گفت: کشور ما داری نیروی‌های انسانی قوی، مخترع، متفکر، پژوهشگر، نخبه و محقق است و باید با تکیه بر همین سرمایه‌ها، دست از خام فروشی ها بردارد و ذخایرغنی را تبدیل به تولید انبوه و با کیفیت کنند.

حجت الاسلام ملکی ضمن تاکید بر حمایت مسئولان نظام از کارآفرینان داخلی جهت افزایش تولیدات وبهبود ظرفیت صادرات، اظهار داشت: در مقابل از تولید کنندگان داخلی خواستاریم کیفیت را در اولویت قرار دهند و با همت و تلاش مضاعف در راستای پیشرفت اقتصاد مقاومتی کشور تلاش کنند.

کد خبر 3585745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha