۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۳:۳۰

آیت الله حیدری:

اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش برای مقابله با بیگانگان است

اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش برای مقابله با بیگانگان است

اهواز ـ نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: عمل کردن به اقتصاد مقاومتی تنها نسخه شفابخش مقابله با طمع ورزی بیگانگان است

آیت الله محسن حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر در ارتباط با نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری اظهار كرد: در خصوص شعار سال كه «اقتصاد مقاومتی، علم و عمل» است، مقام معظم رهبری به نحو مشروح توضیح دادند كه اکنون مشكل اصلی كشور ما بحث مسائل اقتصادی است.

وی افزود: در حقیقت برای تحریم هایی كه دشمنان اعمال كرد و همچنین برای برون رفت از این بحران ها تنها و تنها اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش كشور است.

آیت الله حیدری تصریح كرد: سیاست اقتصاد مقاومتی و رعایت فرهنگ اقتصاد مقاومتی تنها نسخه ای است كه در مقابل طمع ورزی های اجانب و کشورهای استعارگر و غربی وجود دارد.

وی در پاسخ به سوالی در ارتباط با اولویت های استان گفت: در خصوص اولویت مردم خوزستان نیز بحث اشتغال است. یعنی عمده مشكلی كه مردم خوزستان با آن دست و پنجه نرم می كنند بحث بیكاری است. مسئولان هم باید برای حل این مشكل به سمت طرح های زودبازده و ایجاد فرصت های شغلی بروند.


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان كرد: بحث عدالت و شایسته سالاری كه در دادن مناصب و مسئولیت ها باید رعایت بشود و احیانا رعایت نمی شود نیز یكی دیگر از مشكلات در استان است.

کد خبر 3585896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha