۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۴۸

استاندار بوشهر:

پد و آشیانه بالگرد امداد و نجات در بوشهر احداث شود

پد و آشیانه بالگرد امداد و نجات در بوشهر احداث شود

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: پد و آشیانه بالگرد امداد و نجات در بوشهر احداث شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر اظهار داشت: شاهد حضور گسترده مسافران نوروزی در استان بوشهر هستیم و این استان به عنوان یکی از نقاط پرتردد کشور در این ایام محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: در راستای ارائه خدمات مناسب و باکیفیت به گردشگران و سافران نوروزی برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته و شاهد اجرای برنامه‌های خوبی در این ایام هستیم.

استاندار بوشهر در ادامه با اشاره به خدمات مطلوب هلال احمر در ایام نوروز بیان کرد: پایگاه‌های دریایی، ساحلی و امداد جاده‌ای هلال احمر در استان بوشهر خدمات بسیار خوبی را ارائه می‌کنند.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های ارزنده جمعیت هلال احمر اظهار داشت: خدمت کردن برای نجات جان انسان‌ها از دید خداوند دور نخواهد ماند و خیر و برکت آن در زندگی انسان‌ها نمایان خواهد شد.

سالاری افزود: جمعیت هلال احمر به عموم مردم تعلق دارد و خارج از دیدگاه‌های سیاسی و نژادی و قومیتی به تمام مردم خدمت امدادی و فرهنگی ارائه می‌کند.

وی، استقرار بالگرد امداد و نجات در استان بوشهر را ضروری دانست و از اختصاص یک قطعه زمین به‌منظور احداث پایگاه دارای پد بالگرد و آشیانه بالگرد با هزینه استانداری تأکید کرد.

استاندار بوشهر گفت: باید در اسرع وقت زیرساخت‌هایی که برای این مهم در استان بوشهر فراهم شده، تکمیل شود و با همکاری سازمان امداد و نجات هلال‌احمر کشور، بالگرد مورد نیاز در بوشهر استقرار یابد.

مدیرعامل هلال‌احمر استان بوشهر گفت: در استان بوشهر ۱۴۱ تیم عملیاتی با ۴۷۳ نیرو شامل ۱۱ پرستار، ۲۷۸ نجات‌گر، ۱۸۴ امدادگر فعالیت دارند که با شش آمبولانس، شش قایق، شش خودرو نجات و یک ست هیدرولیک خدمات‌دهی می‌کنند.

حسین درویشی با اشاره به فعالیت شش پزشک و ۸۹ پیراپزشک، خاطرنشان کرد: ۶۲۵ خواهر و ۵۹۵ برادر از جوانان جمعیت هلال احمر نیز در این ایام خدمات‌دهی می‌کنند.

کد خبر 3586013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha