۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۳۲

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی خبرداد:

۸ کشته و مصدوم براثر حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی اهر

۸ کشته و مصدوم براثر حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی اهر

اهر- مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: بر اثر وقوع دو فقره حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان اهر، یک نفر فوت و هفت نفر مصدوم شدند.

حبیب حسینقلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: حدود ساعت ۱۵ بعدازظهر امروز یک‌شنبه هشت فروردین‌ماه بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با خودروی وانت نیسان در کیلومتر ۲۰، جاده هوراند – اهر موجب مصدومیت پنج نفر شد.

وی با اشاره به این‌که هر پنج نفر مصدومین این حادثه به مرکز درمانی شهرستان هوراند منتقل‌شده‌اند، افزود: با انتقال مصدومین به مرکز درمانی هوراند، دو نفر از مصدومین به دلیل جراحات شدید به بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر منتقل شدند.

برخورد پژو و سمند در جاده اهر – مشگین‌شهر با یک فوتی

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی همچنین از برخورد دو دستگاه خودروی پژو و سمند در جاده اهر – مشگین‌شهر خبر داد، ادامه داد: این تصادف نیز در ساعت ۱۶:۴۰ دقیقه عصر امروز در محور اهر – مشگین‌شهر به وقع پیوست.

حسینقلی‌زاده تصریح کرد: بر اثر برخورد این خودروها یک نفر از سرنشینان درجا فوت کرده و دو نفر از مصدومین این حادثه برای درمان به بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر منتقل شدند و پس از حضور تیم‌های پزشکی فوت یک نفر در حادثه تأیید شد.

وی در پایان یادآور شد: تجمع در محل حوادث، احتمال بروز حوادث آتی را به دنبال دارد و همچنین ارائه خدمات امدادگران و عوامل انتظامی را با مشکل مواجه می‌کند.

کد خبر 3586075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha