۹ فروردین ۱۳۹۵، ۱۳:۲۴

خدمات رایگان درمانی در ایام نوروز

آمادگی ۹مرکز درمانی برای ارائه خدمات درمانی رایگان در تعطیلات

آمادگی ۹مرکز درمانی برای ارائه خدمات درمانی رایگان در تعطیلات

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ گفت: همزمان با فرا رسیدن سال جدید و ایام نوروز، خدمات درمانی رایگان به شهروندان بخش مرکزی شهر تهران به ویژه نیازمندان ارائه می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعباس طباطبایی گفت: با هماهنگی های انجام شده از سوی اداره سلامت و مراکز بهداشتی و درمانی محدوده  منطقه ۱۱ در آستانه نوروز کتابچه راهنمای مراکز درمانی نوروزی در دسترس شهروندان قرار گرفته است.

وی توضیح داد: این کتابچه راهنما حاوی نشانی، شماره تماس و ساعات پذیرش بیمار توسط آن دسته از مراکز درمانی ،بیمارستان ها و مطب هاست که در روز و ساعات خاصی به صورت رایگان و با تخفیف ویژه بیماران را معاینه می کنند.

طباطبایی افزود: شهروندان برای استفاده از این خدمات می توانند به خانه های سلامت منطقه مراجعه و معرفی‌نامه استفاده از خدمات رایگان و تخفیف های ویژه را دریافت کنند.

بر اساس این گزارش بیمارستان فارابی به نشانی میدان قزوین –خیابان کارگر جنوبی، بیمارستان بهارلو به نشانی خیابان کارگر جنوبی –خیابان بهداری نبش انبار نفت، بیمارستان روزبه به نشانی خیابان کارگر جنوبی – پایین تر از چهار راه لشکر، مرکز بهداشتی درمانی ابن سینا به نشانی خیابان سینا – چهارراه خرمشهر، مرکز بهداشتی درمانی ثلاث به نشانی خیابان مولوی –ایستگاه تشکیلات، مرکز بهداشتی درمانی سعادت به نشانی خیابان وحدت اسلامی –ضلع جنوبی پارک شهر –خیابان بهشت، مرکز بهداشتی درمانی فرمانفرمایان به نشانی خیابان آذربایجان –نرسیده به چهارراه رشدیه، درمانگاه شبانه روزی شهدای فاتب به نشانی تقاطع خیابان منیری جاوید و شهدای ژاندارمری، پلی کلینیک تخصصی ابوریحان به نشانی خیابان انقلاب –خیابان فلسطین جنوبی –تقاطع نظری برای ایام نوروز آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.

 

کد خبر 3586336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha