۱۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۵۰

مربی تیم ملی کبدی جوانان خبر داد:

حضور کبدی‌کاران کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا

حضور کبدی‌کاران کرمانشاهی  در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا

کرمانشاه- مربی تیم ملی کبدی جوانان از حضور ۳ کبدی کار و یک مربی کرمانشاهی در ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات کبدی جوانان آسیا خبر داد.

سید مسلم امیری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با عنایت خداوند متعال  ۳ کبدی‌کار کرمانشاهی برای حضور در مسابقات آسیایی کبدی جوانان به عنوان نفرات فیکس تیم ملی جمهوری اسلامی ایران انتخاب شدند.

وی با اشاره به آمادگی مطلوب کبدی‌کاران برای افتخارآفرینی در مسابقات آسیایی پیشرو افزود: آخرین اردوی آمادگی تیم ملی برگزار شد و ملی پوشان اعزامی به مسابقات آسیایی که قرار است ۲۳ فروردین به میزبانی ارومیه برگزار شود، مشخص شدند.

مربی تیم ملی کبدی جوانان محمد قربانی، صابر فرهادی و علی کهریزی را ۳ نماینده کرمانشاه در ترکیب ۱۲ نفره تیم ملی نام برد و گفت: ۳ کبدی کار کرمانشاهی در بین ۳۳ نفر از سراسر ایران و طی ۴ اردو انتخاب شدند.

امیری بیان کرد: محمد قربانی به شایستگی کاپیتان تیم ملی شد و بنده نیز با افتخار به عنوان مربی تیم ملی، تیم را همراهی خواهم کرد.

گفتنی است؛ چهارمین دوره از مسابقات کبدی جوانان آسیا در دو بخش آقایان و بانوان از روز ۲۳ فروردین ۹۵ به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود و ۳ کبدی‌کار و یک مربی کرمانشاهی در این مسابقات تیم ملی را همراهی خواهند کرد.

کد خبر 3587120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha