۱۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۰۷

دبیراجرایی کنگره ملی شعر حضرت زینب(س):

دبیرخانه کنگره تا ۲۸ فروردین آماده دریافت آثار شاعران است

دبیرخانه کنگره تا ۲۸ فروردین آماده دریافت آثار شاعران است

کرمانشاه - دبیر اجرایی کنگره ملی شعر حضرت زینب(س) گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را به صورت کلیه قالب های شعر کلاسیک تا ۲۸ فروردین ماه به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

محمد مسلم مقدسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری کنگره ملی شعر حضرت زینب(س) با عنوان "حضرت زینب و مدافعان حرم"  و موضوع ویژه "صبر و مقاومت همسران شهدای مدافع حرم"، اظهار داشت: این همایش در ۳ اردیبهشت ماه سال جاری با حضور اساتید برجسته شعر آیینی کشور همراه با تجلیل از همسران شهیدان مدافع حرم استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی کنگره ملی شعر حضرت زینب(س) با بیان اینکه شاعران می توانند اشعار خود را برای این کنگره ارسال کنند، گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را به صورت کلیه قالب های شعر کلاسیک تا ۲۸ فروردین ماه به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

وی در خصوص راه های ارسال آثار به این کنگره گفت: شماره های ۰۹۱۸۸۳۷۵۸۹۹ و ۰۹۲۱۶۸۲۰۷۲۸ از طریق نرم افزار های پیام رسان واتس آپ و تلگرام و پست الکترونیک  aftab۸۹۸۲@gmail.om آماده دریافت آثار شاعران است. همچنین شاعران محترم می توانند به آدرس پستی کرمانشاه، میدان غدیر، انتهای کوی کتابی، حسینیه مقدسی آثار خود را با قید شماره تماس و شهرستان محل سکونت ارسال کنند.

مقدسی با بیان اینکه این کنگره سومین سال متوالی است که برگزار می شود، تاکید کرد: شعر آیینی امروز جزو پویاترین اشعاری است که در میان شاعران رواج دارد.

وی همچنین با بیان اینکه این همایش تا به امروز به صورت شخصی و بدون حمایت نهادهای فرهنگی برگزار شده است، گفت: انتظار داریم در این راستا برای بهبود شرایط برگزاری نهاد های فرهنگی که قطعا توانایی حمایت از این دست کنگره ها را دارند، از همایش پیش رو حمایت کنند.

مقدسی به تاثیرگذاری اشعار در جامعه اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری تاکید کرده اند که امروز اثرگذاری یک شعر خوب از چندین منبر نیز بیش تر است که این فرموده ایشان نشان از جایگاه شعر دارد.

کد خبر 3588679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha