۱۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۹:۳۷

بروجردی تأکید کرد؛

حمایت تمام عیار مجلس از سیاست‌های موشکی کشور/ مواضع غرب محکوم است

حمایت تمام عیار مجلس از سیاست‌های موشکی کشور/ مواضع غرب محکوم است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، از حمایت تمام‌عیار نهاد قانونگذاری کشور از سیاست نیروهای مسلح در عرصه موشکی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، علاء‌الدین بروجردی اظهار داشت: از همه ظرفیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و مجلس شورای اسلامی برای تصویب بودجه مورد نیاز طرح‌های توسعه‌ای توانمندی موشکی جمهوری اسلامی ایران استفاده خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: از تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای توانمندسازی حوزه موشکی ایران تقدیر می‌کنیم.

بروجردی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی قویا معتقد است سیاست ‌نیروهای مسلح در عرصه موشکی به امنیت ملی جمهوری اسلامی گره خورده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سیاست‌های موشکی جمهوری اسلامی ایران هیچگاه تغییر نخواهد کرد.

وی افزود: سیاست‌های موشکی ایران، منطقی‌ترین روش بازدارندگی بوده است و هیچگونه منافاتی با مقررات بین‌المللی و قطعنامه‌های صادرشده ندارد.

بروجردی گفت: برای کشوری که ۸ سال درگیر جنگ تحمیلی بوده و بسیاری از شهرهای آن مورد حملات متعدد موشکی قرار گرفته است، سیاست‌‌های موشکی روشی بازدارنده خواهد بود.

نماینده مردم بروجرد اظهار داشت: کشوری که پذیرفته است بمب هسته‌ای نداشته باشد و از طرفی سلاح‌های کشتار جمعی از جمله شیمیایی را حرام می‌داند و با آن مخالف است، اگر توانمندی موشکی متناسبی نداشته باشد، عملا دشمن را برای حمله به طمع می‌اندازد.

بروجردی در ادامه دخالت ‌کشورهای غربی در سیاست‌ موشکی ایران را محکوم کرد و گفت: موضع‌گیری آمریکا، انگلیس، فرانسه و ‌آلمان از هیچ منطقی برخوردار نیست و از دید نمایندگان مجلس شورای اسلامی این اقدام محکوم است.

وی افزود: به این کشورها توصیه می‌کنیم بیهوده آب در هاون نکوبند؛ چراکه سیاست‌های موشکی ایران هیچگاه تغییر نخواهد کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان تاکید کرد: کشورهای منطقه و جهان به خوبی می‌دانند که توانمندی‌های موشکی جمهوری اسلامی ایران صرفا با هدف بازدارندگی بوده است و هیچ کشوری در معرض تهدید حملات موشکی ایران نخواهد بود.

کد خبر 3588857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha