۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۳:۲۶

فرماندار مشگین شهر به مهر خبر داد؛

۱۲ طرح گردشگری در مشگین شهر اجرا می‌شود

۱۲ طرح گردشگری در مشگین شهر اجرا می‌شود

مشگین شهر- فرماندار مشگین شهر از اجرای ۱۲ طرح گردشگری با هدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری این شهرستان خبر داد.

ابراهیم امامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ۸۶ طرح مورد بررسی قرار گرفته است و از سوی سرمایه‌گذاران اعلام آمادگی شده است، اضافه کرد: از این تعداد ۱۲ مورد نیز در حال اجرا است.

وی افزود: مشگین شهر به عنوان منطقه گردشگری جایگاه را تثبیت کرده و طی دو سال گذشته بیش از هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های مختلف گردشگری جذب شده است.

فرماندار مشگین شهر با تأکید به اینکه اینها به غیر از پروژه‌های کلان از جمله پل معلق مشگین شهر است، اضافه کرد: شهرستان مشگین شهر مجموعه‌ای از قابلیت‌های متنوع گردشگری است و این مهم امتیاز کم‌نظیری برای سرمایه‌گذاری فراهم ساخته است.

به گفته امامی برنامه‌ریزی‌های توسعه گردشگری شهرستان بیشتر به دنبال حمایت و توسعه گردشگری در شاخه‌های خاص از جمله توریسم عشایر، توریسم سلامت، توریسم مذهبی و کوهنوردی است.

وی با بیان اینکه از تمامی ایده‌ها و طرح‌های نو سرمایه‌گذاری حمایت می‌شود، ادامه داد: در واقع احیای ظرفیت‌ها و بالفعل ساختن ظرفیت‌های موجود هدف اصلی جلب همکاری سرمایه‌گذاران است.

فرماندار مشگین شهر معتقد است با وجود اینکه این شهرستان ظرفیت‌های کم‌نظیر و متنوعی در گردشگری دارد ضروری است برای توسعه زیرساخت‌ها برنامه‌ریزی داشته باشد.

وی افزود: در این راستا بخش خصوصی می‌تواند با مشارکت در پروژه‌های ضروری بخش دولتی را یاری کند و در مقابل دستگاه‌های دولتی نیز زمینه فعالیت سرمایه‌گذار را تسهیل کنند.

کد خبر 3590705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha