۱۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۴:۳۶

رئیس هیئت جودو استان همدان:

جودوکار همدانی به اردوی تیم ملی دعوت شد

جودوکار همدانی به اردوی تیم ملی دعوت شد

همدان- رئیس هیئت جودو استان همدان گفت: جودوکار همدانی برای حضور در مسابقات آسیایی به اردوی تیم ملی دعوت شد.

جلال نصرپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دعوت جودوکار همدانی به اردوی تیم ملی اظهار داشت: علی آهنگری جودوکار استان همدان به اردوی تیم ملی در رده سنی جوانان و بزرگسالان که در تهران برگزار می‌شود، دعوت شد.

وی با بیان اینکه این اردو به مدت دو هفته در تهران برگزار می‌شود، گفت: اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی است.

رئیس هیئت جودو همدان با اشاره به فعالیت هیئت‌های شهرستانی گفت: شهرستان‌های تویسرکان، نهاوند، بهار و ملایر از شهرستان‌های فعال در زمینه جودو هستند که در برنامه توسعه این هیئت توجه و فعال کردن سایر شهرستان‌های استان مدنظر است.

وی با اشاره به استقبال بانوان همدانی از رشته جودو بیان کرد: استان همدان در جودوی بانوان یک سر و گردن از سایر هیئت‌های استان بالاتر بوده و بانوان همدان همیشه یک پای مسابقات، لیگ‌ها و اردوهای تیم ملی هستند.

نصرپور یادآور شد: حضور کبری کرمی و مژگان کولیوند از مربیان قدرتمند همدان در تیم ملی ایران باعث رشد قابل‌ملاحظه جودو بانوان در همدان شده است.

رئیس هیئت جودو همدان بابیان اینکه مربیان خوبی در استان همدان کار می‌کنند گفت: کبری کرمی از مربیان خوب همدان به‌عنوان برترین مربی چهارمین دوره لیگ بانوان کشور شناخته‌شده است.

وی عنوان کرد: همچنین چهار مربی نیز در امر استعدادیابی در همدان فعالیت دارند که امید می‌رود در آینده نه‌چندان دور با برنامه‌ریزی‌هایی که در امر استعدادیابی و توجه به نونهالان و نوجوانان در سنین پایه انجام شده هیئت همدان رشد چشمگیری داشته باشد.

کد خبر 3591223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha