۲۲ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۲۹

مدیرکل دارایی اردبیل:

۱۰۰ پروژه سرمایه‌گذاری در مرکز خدمات اردبیل بررسی شد

۱۰۰ پروژه سرمایه‌گذاری در مرکز خدمات اردبیل بررسی شد

اردبیل – مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل از بررسی ۱۰۰ پروژه سرمایه‌گذاری در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان طی سال گذشته خبر داد.

هاشم مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ جلسه مرکز خدمات در سال گذشته تشکیل و در هر جلسه حداقل یک پرونده بررسی شده است، تصریح کرد: این مرکز در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی فعال شده است.

وی افزود: هر هفته با حضور نمایندگان ثابت دستگاه‌های اجرایی پرونده‌های سرمایه‌گذاری بررسی و نسبت به شناسایی، رفع موانع و قوانین و مقررات مزاحم و دست و پاگیر اقدام می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان از جمله تأثیرات این مرکز را کاهش فرایند سرمایه‌گذاری و زمان استعلام برای ایجاد واحد تولیدی عنوان کرد و افزود: هر چند طبیعتاً همواره جواب استعلام مثبت نیست اما تمامی موانع احتمالی فعالیت یک پروژه در این جلسات تشریح می‌شود.

مظفری با اشاره به رضایت سرمایه‌گذارانی که به این مرکز مراجعه کردند، متذکر شد: برخی واحدهای مشکل‌دار از جمله دهکده صنعتی و فولاد مشگین شهر تاکنون به مراجعه نداشتند.

وی تلاش امروز مدیران دستگاه‌های اجرایی اردبیل را جلب نظر و جذب سرمایه‌گذار دانست و تأکید کرد: به منظور توسعه اقتصادی استان جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ضروری است.

کد خبر 3594607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha