۲۳ فروردین ۱۳۹۵، ۲۱:۲۴

رئیس تبلیغات اسلامی سرخه:

۷ گفتمان دینی دانش آموزی در شهرستان سرخه برگزار شد

۷ گفتمان دینی دانش آموزی در شهرستان سرخه برگزار شد

سرخه- رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخه از برگزاری هفت گفتمان دینی دانش آموزی با محوریت کسب مهارت های سبک زندگی اسلامی و دنیای مجازی با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام صادق بخشی در گفتگو با خبرنگاران در محل اداره تبلیغات اسلامی سرخه ضمن اشاره به برگزاری هفت گفتمان دینی در سرخه، توضیح داد: برگزاری این گفتمان ها طی دو ماه اخیر یکی از برنامه های تبلیغات اسلامی سرخه است که در ادامه برگزاری گفتمان های دانش آموزی در طول سال تحصیلی با همکاری آموزش و پرورش انجام شد.

وی افزود: این گفتمان ها در دبیرستان ها آسیه و شهید فرهاد صفا سرخه و با هدف اشاعه سبک زندگی اسلامی، مهارت های درک درست از احکام دینی، حجاب و عفاف، عبادت، احکام، مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان و اعتیاد با کارکرد رسانه و جامعه برگزار شد.

برگزاری گفتمان ها تداوم خواهد داشت

رئیس تبلیغات اسلامی سرخه همچنین با اشاره به همکاری آموزش و پرورش این شهرستان در برگزاری این گفتمان ها، گفت: این گفتمان ها با همکاری و هماهنگی آموزش و پرورش و در راستای تاثیر گذاری بهتر در بین قشر جوان جامعه برگزار می شود.

وی گفت: تبلیغات اسلامی سرخه در ادامه سال تحصیلی و همچنین آغاز سال جدید تحصیلی در پائیز ۹۵ سعی دارد تا با انجام وظیفه در راه اشاعه فرهنگ دینی از طریق برگزاری این قبیل گفتمان ها خدمت رسانی خود را ادامه دهد.

نیازسنجی نخستین گام برگزاری گفتمان ها

رئیس تبلیغات اسلامی سرخه همچنین با اشاره به هجمه فرهنگی دشمنان به ویژه دربرابر نسل جوان، گفت: دشمنان اسلام از هر راهی برای نفوذ در تفکرات جوانان و آینده سازان ایران اسلامی استفاده می کنند که باید در برابر آنها ایستاد.

بخشی یکی از راه های مقابله با دشمنان را برگزاری گفتمان های دینی دانست و تصریح کرد: مخاطبان این گفتمان ها همان قشری هستند که امروز دچار هجمه فرهنگی گسترده دشمنان شده اند لذا باید سخنانی از جنس جوانان با نیازسنجی روزانه آنها بیان کرد تا هم نتیجه بخش باشد و هم برای این قشر اثرگذاری خود را حفظ کند.

وی افزود: پرسش و پاسخ یکی از جذابترین بخش های گفتمان های دینی دانش آموزی است که مورد استقبال خوب دانش آموزان قرار می گیرد.

کد خبر 3595349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha