۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۴:۴۷

امام جمعه خارگ:

نگرش مسئولان نسبت به جزیره خارگ تغییر کند

نگرش مسئولان نسبت به جزیره خارگ تغییر کند

بوشهر - امام جمعه جزیره خارگ با تاکید بر لزوم رسیدگی بیشتر به مشکلات مردم در جزیره خارگ، گفت: نگرش مسئولان نسبت به خارگ تغییر کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی کمالی ظهر پنجشنبه در دیدار با بخشدار ویژه خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ نقش بسیار مهمی در عرصه اقتصادی دارد و بخش عمده نفت خام کشور از این جزیره صادر می‌شود.

وی ادامه داد: در کنار ظرفیت‌های بسیار مهمی که در جزیره خارگ وجود دارد، مردم نیز با مشکلاتی روبرو هستند که باید نسبت به رفع این مشکلات اقدامات اساسی صورت گیرد.

امام جمعه خارگ ضمن تبریک انتصاب رضایی به‌عنوان بخشدار ویژه خارگ بیان کرد: همه مسئولان جزیره خارگ باید تلاش کرد نگرش مقامات نسبت به جزیره خارگ تغییر کند.

حجت‌الاسلام کمالی تصریح کرد: باید در زمینه شناخت ایثار، رشادت و مقاومت مردمان بومی جزیره خارگ همایش‌ها و جلسات مختلفی در سطح استان و کشور برگزار شود.

وی ادامه داد: چند سالی است که رهبر معظم انقلاب بر موضوع اقتصاد مقاومتی تأکید دارند که نشان از اهمیت این موضوع در استقلال سیاسی کشور است.

امام جمعه خارگ تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی در خارگ به‌عنوان خط مقدم اقتصاد کشور باید به عمل دیده شود و این موضوع فقط با همراهی و همدلی تمامی مسئولان جزیره خارگ امکان‌پذیر است.

وی در پایان از بخشدار ویژه خارگ خواست که پیگیر اعتبارات استانی و مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری برای جزیره خارگ باشد.

تحقق اقتصاد مقاومتی در خارگ

بخشدار ویژه خارگ ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: سال گذشته سال مشارکت و فعالیت و موفقیت در برابر قدرت‌های بزرگ و سال هموار کردن زمین برای شکوفایی کشور در همه بخش‌ها بود.

محمود رضایی اضافه کرد: سال گذشته سال پر افتخاری برای ملت ما بود؛ سال همدلی و همراهی با وحدت و انسجام بود و پیروزی‌های بزرگی را برای ما به ارمغان آورد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، بیان کرد: همه وظیفه داریم که در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

بخشدار ویژه خارگ ادامه داد: از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات مردم در جزیره خارگ استفاده خواهیم کرد و امیدواریم با همراهی مردم و دیگر مسئولان به اهداف مورد نظر دست یابیم.

کد خبر 3598707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha