۲۶ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۵۳

به دلیل عملیات راهسازی؛

محور های ارتباطی خراسان رضوی با محدودیت ترافیکی همراه می شود

محور های ارتباطی خراسان رضوی با محدودیت ترافیکی همراه می شود

مشهد- مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های ارتباطی و مواصلاتی استان در طی روز های آینده به دلیل انجام عملیات راهسازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی محور فیروزهخوشاب از ابتدا تا کیلومتر ۵۰ به علت بهسازی آسفالت و محور فیروزهعبدالله گیو از ابتدا تا کیلومتر ۲۱ به علت انجام عملیات روکش آسفالت از تاریخ ۲۸ فروردین ماه ۹۵ تا تاریخ ۱۵ تیر ماه سال جاری از ساعت ۷ تا ۱۸ دارای محدودیت ترافیکی خواهد بود.

همچنین به علت اجرای عملیات راهداری در تقاطع غیر همسطح مهنه در محور تربت حیدریه – مهنه، این محور نیز از تاریخ ۲۸ فروردین ماه تا ۱۵ خرداد ماه سال جاری از ساعت ۷ تا ۱۸ دارای محدودیت ترافیکی است.

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با بیان اینکه عملیات ذکر شده بدون انسداد محور انجام می شود از تمامی رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف استان را دارند درخواست کرد ضمن رعایت احتیاط لازم ، قبل از حرکت از طریق شماره ارتباطی ۱۴۱ و یا تلفن ۳۳۴۱۱۰۰۰-۰۵۱ از آخرین وضعیت مسیر تردد خود اطلاع پیدا کنند.

کد خبر 3598797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha