۲۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۳۹

در جنوب تهران؛

خیابان شهید رجایی به فلکه اول عباسی متصل می شود

خیابان شهید رجایی به فلکه اول عباسی متصل می شود

شهردار منطقه ۱۶ گفت: عملیات اجرای زیرگذر «شهید ضربعلی زاده» با هدف اتصال خیابان شهید رجایی به فلکه اول عباسی تسریع می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد میرزاقلی با بیان اینکه زیرگذر شهید ضربعلی زاده از ابتدای خیابان شهید رجایی آغاز می شود، افزود: این گذر تا میدان شهید محرم ترک نخستین شهید مدافع حرم (فلکه اول عباسی) ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه مسیر کل زیرگذر شهید ضربعلی زاده ۵۵۰ متر طول دارد، تصریح کرد: عرض تقریبی این زیرگذر ۱۰.۵ متر است که از زیر خطوط راه آهن و مترو عبور می کند و به منظور دسترسی آسان شهروندان به خیابان شهید رجایی و محله خزانه ایجاد شده است.

شهردار منطقه ۱۶ با اشاره به اینکه احداث این زیرگذر را در راستای شعار سال به فال نیک می گیریم، تصریح کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و در راستای دغدغه های مدیریت شهری با تمام توان برای خدمت رسانی به مردم تلاش می کنیم.

میرزاقلی در خصوص اجرای این زیرگذر که با همکاری حوزه فنی و عمرانی شهرداری تهران توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء انجام شده است، خاطر نشان کرد: با برگزاری جلسات منظم و پیگیری برای رفع معارضان همه امکانات برای اجرای دقیق این طرح در حداقل زمان ممکن فراهم می شود.

کد خبر 3599078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha