۲۸ فروردین ۱۳۹۵، ۹:۳۴

مسابقات کبدی قهرمانی جوانان آسیا در ارومیه؛

حضور یک مربی و ۲ بازیکن کرمانشاهی در ترکیب تیم ملی

حضور یک مربی و ۲ بازیکن کرمانشاهی در ترکیب تیم ملی

کرمانشاه- مربی تیم ملی کبدی جوانان گفت: ۲ بازیکن کرمانشاهی تیم ملی کبدی جوانان را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی می کنند.

سید مسلم امیری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: چهارمين دوره رقابت‌های كبدی قهرمانی جوانان آسیا با حضور ۶ كشور آسيایی و در قالب پنج تيم مردان و ۶ تيم بانوان از روز ۲۵ فروردین به میزبانی ارومیه آغاز شده است.

مربی تیم ملی کبدی جوانان با بیان اینکه این مسابقات تا عصر امروز ادامه خواهد داشت، افزود: تیم‌های ایران، هندوستان، سریلانکا، عراق، ترکمنستان، افغانستان و پاکستان تیم های حاضر در این دوره از مسابقات هستند.

امیری صابر فرهادی و محمد قربانی را ۲ نماینده کرمانشاهی حاضر در این مسابقات در ترکیب تیم ملی نام برد و گفت: بنده نیز افتخار مربیگری تیم ملی جوانان را دارم و ساعت ۱۶ امروز در فینال به مصاف تیم هند می‌رویم.

وی بیان کرد: در طول مسابقه که از ۲۵ تا ۲۸ فروردین به میزبانی ایران و در شهر ارومیه برگزار شده ایران توانست تیم‌های سریلانکا، عراق و ترکمنستان را شکست داده و دوباره در رده بندی سریلانکا را شکست داد.

امیری با اشاره به عملکرد مطلوب تیم ایران در این مسابقات گفت: امروز نیز فینال مسابقات برگزار و امیدواریم بهترین نتیجه را مقابل کبدی کاران هندی به دست آوریم.

کد خبر 3599523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha