۳۰ فروردین ۱۳۹۵، ۱۶:۱۵

صبح امروز صورت گرفت؛

ماجراهای دنباله‌دار پارسیلون خرم‌آباد؛کارگران راهی استانداری شدند

ماجراهای دنباله‌دار پارسیلون خرم‌آباد؛کارگران راهی استانداری شدند

خرم آباد - امروز تعدادی از کارگران پارسیلون خرم‌آباد برای پیگیری مطالبات معوق خود به استانداری لرستان مراجعه کردند تا همچنان مشکلات این واحد صنعتی، درد بی درمان صنعت استان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، استانداری لرستان امروز شاهد حضور کارگران کارخانه پارسیلون و رانندگانی بود که برای طرح مشکلات خود راهی این محل شده بودند، تا مسئولان استان شاید با شنیدن مشکلات اقدام و راه چاره ای بیندیشند.

کارگران پارسیلون خرم آباد برای چندمین بار است که با حضور مقابل استانداری لرستان اعتراض خود را نسبت به عدم پرداخت مطالبات و حقوق خود از سوی مدیر کارخانه اعلام می کنند و این در حالیست که تا کنون مشکل آنها رفع نشده است.

این در حالیست که تا کنون علیرغم همه این اعتراض ها اقدامی برای رفع مشکلات صورت نگرفته، تا صبح امروز برای بار چندم کارگران پارسیلون در محل استانداری لرستان حضور پیدا کرده و باز هم صدای اعتراض خود را به گوش مسئولان و مدیریت ارشد استان برسانند تا شاید این بار افاقه کرده و کسی صدای این قشر زحمت کش را بشنود.

این در حالیست که آخرین بار این مهرداد غضنفری معاون استاندار لرستان بود که در تاریخ ۲۱ ام فروردین ماه امسال در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در جمع خبرنگاران گفت: در خصوص شرکت پارسیلون جلسات متعددی داشتیم یک بخش مربوط به تامین حقوق معوقه کارگران بوده که مدیریت شرکت قول داده که از اردیبهشت ماه پرداخت مطالبات معوقه را آغاز کند.

وی با بیان اینکه برای خروج از وضعیت فعلی شرکت پارسیلون باید تصمیم اساسی بگیریم و استاندار با جدیت پیگیر موضوع هستند، عنوان کرده بود: امروز نیز نشستی برای تعیین تکلیف خروج از این روند داشتیم چراکه اعتقاد داریم اگر روندی که در ۱۰ سال گذشته بوده به همین شکل باشد شاهد استمرار عدم تولید با ظرفیت مناسب، عدم اشتغال متناسب با ظرفیت اسمی، نپرداختن مطالبات کارگران بوده و نارضایتی پیش آمده بین مجموعه کارگران این واحد اثرگذار همچنان ادامه خواهد داشت.

غضنفری تاکید کرده بود که طی روزهای آینده این واحد صنعتی تعیین تکلیف خواهد شد.

علیرغم این سخنان و وعده های مطرح شده امروز باز هم کارگران پاسیلون خرم آباد در محل استاندرای لرستان حضور پیدا کردند، چرا که آنها از پرداخت مطالبات خود از سوی مدیر کارخانه ناامید هستند و تنها امید آنها پیگیری مجدد و تلاش بیشتر مدیریت ارشد استان برای رفع مشکلشان است.

اعتراض دیگری که صبح امروز در محل استانداری لرستان شاهد آن بودیم حضور رانندگان برون شهری لرستان در این محل بود، آنها نیز از مشکلات خود با خبرنگاران گفتند.

رانندگان برون شهری خرم آباد در سخنانی با خبرنگاران اظهار داشتند: متاسفانه فعالیت وسایل نقلیه شخصی موجب ایجاد مشکل در کار آنها شده به طوریکه این رانندگان شخصی بدون حضور در محل ترمینال اقدام به جابجایی مسافران در خروجی شهر خرم آباد می کند.

آنها می گویند: ما از صبح در محل ترمینال خرم آباد - بروجرد - دورود معطل هستیم، چرا که همه مسافران از سوی رانندگان وسایل شخصی در همان خروجی شهر خرم آباد جابجا می شوند و این در حالیست که ما بیکار و معطل در محل ترمینال می مانیم.

رانندگان وسایل نقلیه برون استانی خرم آباد خواستار ورود راهنمایی و رانندگی و همچنین اداره کل حمل و نقل و پایانه ها در رابطه با رفع مشکلشان هستند و می گویند: متاسفانه این دو نهاد هیچ گونه همکاری با آنها نداشته و هر روز باید با این مشکل خود سر کنند.

کد خبر 3601957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha