۳۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۱:۰۴

گزارش مهر نتیجه داد؛

برق به دبیرستان امام خمینی شهر چوئبده رسید

برق به دبیرستان امام خمینی شهر چوئبده رسید

آبادان - چندی پیش خبرگزاری مهر گزارشی از وضعیت دبیرستان امام خمینی شهر چوئبده که با گذشت حدود هفت ماه از افتتاح هنوز فاقد برق است را منتشر کرد که خوشبختانه مشکل نبود برق این دبیرستان رفع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هشت سال پیش که کلنگ ساخت دبیرستان امام خمینی (ره) شهر چوئبده به زمین زده شد، تمام دانش آموزان در انتظار تکمیل و افتتاح آن برای حضور در کلاس های درس روز شماری می کردند تا اینکه پس از یک پروسه پرفراز و نشیب هشت ساله، سرانجام در شهریور ۹۴ این دبیرستان تحویل آموزش و پرورش شد و در مهرماه نیز با حضور مسئولان به طور رسمی افتتاح و آغاز به کار کرد اما به رغم گذشت حدود هفت ماه از افتتاح، این دبیرستان از نعمت برق مناسب بی بهره بود.

چندی پیش  خبرگزاری مهر گزارشی را از وضعیت دبیرستان امام خمینی شهر چوئبده که با گذشت حدود هفت ماه از افتتاح هنوز فاقد برق است منتشر کرد که خوشبختانه سبب خیر شد و مشکل نبود برق این دبیرستان با همت جمعی از مسئولان رفع شد.

رئیس شورای اسلامی شهر چوئبده در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن قدردانی از تلاشهای این خبرگزاری در انعکاس و پیگیری مطالبات به موقع و به حق مردم این شهر گفت: خوشبختانه روز گذشته کار نصب ترانس برق مدرسه توسط اداره برق به انجام رسید.

عبدالعظیم فرهانی افزود: با نصب تابلو برق مدرسه که توسط مدیر مدرسه تهیه شده مشکل بی برقی این دبیرستان به طور کامل رفع می شود.

وی بار دیگر از تلاش خبرگزاری مهر در انعکاس مشکل یاد شده، همراهی و اهتمام مسئولان ذیربط در پیگیری و کمک به رفع این مشکل قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در دبیرستان امام خمینی شهر چوئبده ۲۵۴ دانش آموز در دو مقطع راهنمایی و دبیرستان در دو شیفت تحصیل می کنند.

کد خبر 3602700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha