۶ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۹:۲۰

«بازی تاج» منتشر شد؛

روایتی تازه از مراودات «خنده‌دار» پرنس چارلز

روایتی تازه از مراودات «خنده‌دار» پرنس چارلز

کریستوفر اندرسون در تازه‌ترین کتابش ادعایی جدید درباره ماجرای عاشقانه پرنس چارلز و باربارا استرایسند را مطرح و آن را بررسی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مجله یو.اس، اندرسون در این کتاب تلاش کرده تا ماجراهای عاشقانه پرنس چارلز را قبل از ازدواج به دیانا بررسی کند. او در این کتاب از دخترانی سخن گفته که تا قبل از سال ۱۹۸۱ مورد توجه پرنس چارلز بودند و پرنس چارلز با آنها مراورده داشته است.

اندرسون از این دختران با عنوانی «دخترانی خنده‌دار» یاد می‌کند که برای بدست آوردن قدرت خود را در حلقه یاران پرنس چارلز قرار می‌دادند.

کریستوفر اندرسون در کتاب «بازی تاج» علاوه‌بر مرور مراودات پرنس چارلز با دختران به یک مورد بیشتر از همه تمرکز و آن رابطه را از دیگر روابط پرنس چارلز متمایز می‌کند و آن آشنایی با باربارا استرایسند دختری است که در مقایسه با دیگر افراد شیفته‌تر و عاشق پیشه‌تر به نظر می رسد.

اندرسون در کتابش درباره ملاقات‌های پرنس چالرز و باربارا حقایقی را مطرح کرده و از عکس‌هایی صحبت کرده است که در اتاق‌های خصوصی کاخ باکینگهام از آنها نگهداری می‌شود.

این نویسنده درباره باربارا می‌گوید: «او همیشه در نشست‌ها و ملاقات‌هایش با چارلز خوشحال و راحت به نظر می‌رسید اما واقعیت این است که او به نظر کمی عصبی و کم حرف می آمد اما چه کسی می‌داند شاید او می‌توانست یک پرنسس یهودی و واقعی برای چارلز باشد.»

ملاقات‌های چارلز و باربارا اگر چه بسیار محدود است و به سال‌های قبل از ازدواج، سال ۱۹۷۳ و ۱۹۹۴ باز می‌گردد اما اندرسون در کتابش به گونه‌ای از باربارا یاد کرده که انگار او یکی از شخصیت‌های نزدیک به چارلز بوده است.

کد خبر 3604193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha