۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۰۴

رقابتهای كشتی گزینشی المپیک - مغولستان؛

قرعه سخت برای حمید سوریان/ یک آرژانتینی حریف قاسمی در دور نخست

قرعه سخت برای حمید سوریان/ یک آرژانتینی حریف قاسمی در دور نخست

نمايندگان كشتي فرنگي كشورمان بعد از مراسم وزن كشی،‌ رقبای خود در رقابتهای كسب سهميه المپيك در مسابقات گزينشی مغولستان را شناختند.

به گزارش خبرگزاري مهر، بر اساس لیست اولیه ارائه شده در سایت مسابقات در وزن ۵۹ کیلوگرم حمید سوریان در دور نخست به مصاف رومن آمویان کشتی گیر کهنه کار ارمنستانی و دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۰۸ پکن می رود. وی در صورت برتری در دور دوم با آیو آنگلوف بلغارستانی دارنده مدال طلای جهانی مسابقه می دهد. پیترمودوس از مجارستان، هاک کیم از کره جنوبی و المراد تسمرادوف ازبکستانی دارنده مدال نقره جهان نیز در گروه سوریان قرار دارند. در این وزن ۲۳ نفر وزن کشی کردند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۱۷ نفر وزن کشی کردند، امیر قاسمی منجزی در دور اول با دیل ریو از آرژانتین مسابقه می دهد و در صورت برتری در دور دوم به مصاف بالینت لام کشتی گیر مطرح مجارستانی خواهد رفت. چوگوشویلی کشتی گیر کهنه کار بلاروسی نیز در گروه قاسمی قرار دارد.

نفرات اول تا سوم هر وزن در این رقابت ها سهمیه حضور مستقیم در المپیک ۲۰۱۶ برزیل را کسب می کنند.، آخرین مرحله مسابقات گزینشی المپیک روزهای ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ماه در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.

کد خبر 3604624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha