۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۲۷

شهردار اصفهان:

پارک دلفين‌ها به اصفهان می‌آید

پارک دلفين‌ها به اصفهان می‌آید

اصفهان - شهردار اصفهان گفت: پارك دلفین‌ها، فُك و پنگوئن با مشاركت سرمایه‌گذار تركیه‌ای سال آینده در اصفهان به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد در خصوص آخرین وضعیت حضور سرمایه‌گذاران در اصفهان و فعالیت‌های صورت گرفته در این راستا اظهار داشت: در حال حاضر ۲۶ مورد سرمایه‌گذاری در اصفهان و به ویژه در منطقه شرق صدور پروانه و وارد مراحل اجرایی شده است.

وی همچنین به بررسی ۴۰ مورد پیشنهاد جدید سرمایه‌گذاری در اصفهان اشاره كرد و گفت: سرمایه‌گذاری‌های انجام و پیشنهاد شده در اصفهان در حوزه گردشگری، حمل و نقل عمومی،‌ محیط زیست و ساخت و ساز اماكن مسكونی و تجاری بوده است.

شهردار اصفهان در ادامه با اشاره به اینكه اجرای برخی از پروژه‌های مشاركتی در شهر اصفهان همچون شهر رویاها و آكواریوم ناژوان سرانجام‌های خوبی داشته و سرمایه‌گذاران این طرح را به سرمایه‌گذاری مجدد در این شهر تشویق كرده است،‌ اضافه كرد: از این رو سرمایه‌گذاری تركیه‌ای كه آكواریوم را به بهره‌برداری رسانده آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری مجدد در اصفهان اعلام كرده است.

وی افزود: از این رو این سرمایه‌گذار راه‌اندازی پارك دلفین‌ها، فُك و پنگوئن را پیشنهاد داده كه با بررسی‌های صورت گرفته مورد تایید و زمین آن نیز جانمایی شده است.

جمالی‌‌نژاد محل بهره‌برداری از پارك دلفین‌ها، فُك و پنگوئن اصفهان را در منطقه شرق اصفهان اعلام كرد و گفت: باید توجه داشت كه منطقه ناژوان دیگر توانایی بارگذاری جدید را نداشته و ازاین رو شرق اصفهان برای این امر اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینكه بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته فاز اول پارك دلفین‌ها، فُك و پنگوئن اوایل سال آینده در اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد، بیان كرد: بهره‌برداری كامل از این مجموعه تا نیمه نخست سال ۹۶ اجرایی خواهد شد.

کد خبر 3605459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha