۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۰۱

مدیرکل کمیته امداد اردبیل به مهر خبر داد؛

۱۰ هزار حامی از ایتام اردبیلی حمایت می‌کنند

۱۰ هزار حامی از ایتام اردبیلی حمایت می‌کنند

اردبیل – مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۵۱ حامی از ایتام استان اردبیل حمایت مادی و معنوی دارند.

بهروز زلالی بعدازظهر شنبه در حاشیه جلسه جمع‌بندی طرح اکرام در اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: کمیته امداد تا حد توان ایتام زیر ۱۸ سال که قادر به تأمین معیشت خود نیستند را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی افزود: بر همین اساس طرح اکرام همه‌ساله با هدف حمایت از ایتام اجرا می‌شود و کمک‌های نقدی و جنسی از سوی حامیان دریافت و در بین ایتام توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به پوشش هزینه‌های معیشت و تحصیل دو هزار و ۳۲۳ یتیم توسط این نهاد خدمت رسان اضافه کرد: سال گذشته حامیان ایتام نزدیک به ۴۰ میلیارد ریال برای حمایت از ایتام پرداخت کرده‌اند.

زلالی با اشاره به برخی کالاهای مصرفی تأمین‌شده از سوی خیرین و حامیان ادامه داد: سال گذشته حامیان ۹ اقلام و کالا به مبلغ ۹ میلیارد و ۲۹۱ میلیون ریال پرداخت کردند.

وی با اشاره به رشد نزدیک به ۲۰ درصدی حمایت خیرین و حامیان در طرح‌های اکرام و محسنین اضافه کرد: هرگونه حمایت مادی و جنسی حامیان به شکلی که خود تمایل دارند در اختیار ایتام قرار می‌گیرد.

 

کد خبر 3605693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha