۶ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۸:۲۸

در برنامه به تماشای سرو؛

مراسم خاطره‌گویی همرزمان شهید فلاح برگزار می‌شود

مراسم خاطره‌گویی همرزمان شهید فلاح برگزار می‌شود

برنامه «به تماشای سرو» با محور خاطره‌گویی همرزمان شهید مهدی فلاح فردا دوشنبه در منزل این شهید برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو، مراسم خاطره‌گویی همرزمان شهید مهدی فلاح با عنوان «به تماشای سرو» فردا دوشنبه ۶ اریبهشت در فرهنگسرای سرو برگزار می شود.

این برنامه که از ساعت ۱۸ دوشنبه ششم اردیبهشت ماه جاری در منزل برادر این شهید والامقام درفاز یک شهرک شهید محلاتی (منطقه یک) برگزارمی شود، جمعی از دوستان هم محله ای و همرزمان شهید درکنار اعضای پایگاه مقاومت بسیج مسجد جامع نارمک، پرسنل و رییس فرهنگسرای رضوان حضور داشته و از نزدیک خاطرات دوران دفاع مقدس همراه با شهید مهدی فلاح را بازنگری، ثبت و باز نشرخواهد کرد.

تکریم و بزرگداشت خانواده معظم شهدا به همراه پاسداشت آرمان های اصیل انقلاب اسلامی (ايثار، جهاد، شهادت، پایداری و مقاومت) به همراه ثبت وضبط خاطرات و زندگینامه ارزشمند شهدا و به منظورآشناسازی نسل جوان امروز با سیره اخلاقی شهدا با تاکید بر سبک زندگی اسلامی ایرانی ازاهداف برنامه"به تماشای سرو" است که در مدت ۵ سال متوالی درمنزل خانواده معظم شهدا برگزار می شود.

شهید مهدی فلاح ۱۵ فروردین ۱۳۴۶ درخانواده مذهبی درمحله نارمک تهران دیده به جهان گشود. دوران نوجوانی به همراه پدر به جبهه های دزفول، اندیمشک وکرخه اعزام و در معراج شهدا مشغول خدمت شد. این شهید والامقام دهم فروردین ماه ۱۳۶۷ در بیاره عراق به درجه رفیع شهادت نائل شد و همزمان با سالروز ۲۱ سالگی اش در ۱۵ فروردین ماه ۱۳۶۷، مصادف با میلاد صاحب الزمان(عج) در قطعه ۲۸ بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

کد خبر 3606823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha