۶ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۵۱

رفع مشکلات فارس مهمتر از نگاه های سیاسی است

رفع مشکلات فارس مهمتر از نگاه های سیاسی است

شیراز – رئیس مجمع مشورتی فارس گفت: مجمع مشورتی فارس بدون در نظر گرفتن نگاه های سیاسی تنها به فکر رفع مشکلات فارس است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد جمشيدی شامگاه یکشنبه شب در جمع برخی مديران دستگاه‌های اجرايی فارس، گفت: سياسيون فعال در فارس و كشور، دارای نگاه‌، دانش و تجربه در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... هستند که باید از این فرصت ایجاد شده به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

وی ادامه داد: استان فارس احتایج به همدلی و هماهنگی های بیش از گذشته دارد و در این راستا باید گروهی با نگاه دلسوزانه و کارشناسانه مباحث توسعه ای استان را پیگیری می کردند.

رئیس مجمع مشورتی توسعه استان فارس تاکید کرد: این گروه مشکلات و موانع موجود در استان را اطلاع می دهند و برای رفع این مشکلات راهکاهای منطقی و علمی را مد نظر قرار می دهند تا با کمک مسئولین چالش ها برطرف شود.

جمشیدی با اشاره به اینکه مشکل امروز استان فارس بیکاری است، گفت: مجمع مشورتی توسعه استان فارس برای رفع مشکلات راه اندازی شده که در این خصوص نیز مباحث خود را ارائه می کند.

وی یاداور شد: با شروع به کار تدبیر و امید موضوع راه اندازی مجمع های مشورتی نیز در کشور مطرح شده که خوشبختانه استان فارس در این راستا نیز از جمله اولین استانهای کشور بود.

رئیس مجمع مشورتی استان فارس با تاکید بر اینکه تمامی مشکلات فارس سیاسی نیستف گفت: نباید تمامی مشکلات را با نگاه سیاسی مورد بررسی قرار دارد به همین دلیل مجمع های مشورتی بدون نگاه سیاسی و تنها در راستای رفع مشکلات استان شکل گرفت.

کد خبر 3607361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha