۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۸:۱۵

مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان ورامین:

حوزه علمیه خواهران ورامین ۳۰۰ فارغ التحصیل داشته است

حوزه علمیه خواهران ورامین ۳۰۰ فارغ التحصیل داشته است

ورامین-مدیر حوزه علمیه خواهران کوثر با اشاره به تحصیل بیش از ۱۰۰ طلبه خواهر در شهرستان ورامین گفت: حوزه عملیه خواهران شهرستان ورامین تاکنون بیش از ۳۰۰ فارغ التحصیل داشته است.

طاهره شاکری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ظرفیت های موجود در حوزه علمیه خواهران شهرستان ورامین اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران شهرستان ورامین به عنوان یک ظرفیت و پتانسیل فرهنگی و مذهبی در این منطقه به حساب می آید.

مدیر حوزه علمیه خواهران کوثر شهرستان ورامین افزود: با تلاش های صورت گرفته و استقبال طلاب علاقه مند به تحصیل در علوم دینی، تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر توانسته اند تحصیلات خود را در حوزه علمیه خواهران ورامین به پایان رسیده و فارغ التحصیل شوند.

وی ادامه داد: بخشی از فازغ التحصیلان حوزه علمیه خواهران هم اکنون با نهادهای مختلف فرهنگی، مذهبی و دانشگاهی ارتباط داشته و به رسالت خود برای گسترش و تعمیق ارزش های اسلامی مشغول هستند.

شاکری با اشاره به آمار کنونی طلاب خواهر در حوزه علمیه خواهران کوثر ورامین اضافه کرد: هم اکنون بیش از ۱۰۰ طلبه خواهر در حوزه علمیه کوثر شهرستان ورامین مشغول به تحصیل هستند.

وی بیان داشت: تلاش داریم تا همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، تعداد بیشتری از طلاب خواهر علاقه مند را جذب حوزه علمیه کنیم و هم اکنون نیز ثبت نام از متقاضیان تحصیل در حوزه علمیه خواهران ادامه دارد.

شاکری گفت: خانواده ها باید فرزندان خود را برای حضور در حوزه های علمیه ترغیب کنند که این امر می تواند ثمرات بی نظیری را در آینده آنان بگذارد.

کد خبر 3608089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha