۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۹:۲۳

مدیر کل بنیاد شهید:

افتخار آفرینی مردم سیستان و بلوچستان بر هیچ شخصی پوشیده نیست

افتخار آفرینی مردم سیستان و بلوچستان بر هیچ شخصی پوشیده نیست

مهرستان-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: افتخار آفرینی مردم این دیار در راستای ایجاد امنیت برای جمهوری اسلامی ایرانی بر هیچ کس پوشیده نیست.

 به گزارش خبرنگار مهر، عباس پالاش صبح امروز در جمع خانواده شهدای مهرستان اظهار داشت: مردمان این دیار بارها و بارها مرزداری و پاسداری از مرزهای ایران عزیز را در طول تاریخ نشان داده اند.

وی افزود: این حضور آگاهانه و با بصیرت مردم شیعه و سنی می تواند الگوی مقاومت و ایستادگی برای جوانان ایران اسلامی باشد چرا که مردمان  در این دیار با بصیرت بالا به بهترین شکل در برابر توطئه ها ایستاده اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان بیان کرد: می بینیم علی رغم تلاش های گسترده دشمنان در قامت جنگ نرم طی ۱۵ سال اخیر بر علیه این خطه، هوشیاری و آگاهی مردم سدی در برابر سهم خواهی آنان است.

وی افزود: مردم شیعه و سنی با همدلی و همراهی جلوه های زیبایی از مقاومت و فداکاری را در این دیار مرزنشین نشان دادند، دشمن نیز از همین وحدت و همدلی در هراس است.

پالاش گفت: با نگاهی کوتاه به اقلیم جغرافیایی این خطه می بینیم که مردمان این دیار هم زمان در چند جبهه مبارزه با مواد مخدر، شرارت ها، قاچاق کالا و مقابله با توطئه های جنگ نرم ایستاده اند تا تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران تحت شعاع قرار نگیرد.

وی تاکید کرد: باید این حضور را پاس داشت و قدردان خانواده شهدایی بود که چنین تفکری را در میان جامعه جاری و ساری کردند که فرزندشان با عبور از خود جانش را در راه دفاع از وطن هدیه می کند.

 

کد خبر 3608167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha