۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۰۱

در کنگره نارسایی قلب عنوان شد؛

درمان نارسایی قلب به پرستاران مجرب نیاز دارد

درمان نارسایی قلب به پرستاران مجرب نیاز دارد

رئیس بخش پیوند قلب بیمارستان مسیح دانشوری، بر ضرورت آموزش پرستاران برای مراقبت از بیماران دچار نارسایی قلبی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر بابک شریف کاشانی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری پنجمین کنگره بین المللی نارسایی قلب در مرکز همایش های دانشگاه شهید بهشتی، اظهارداشت: موضوعاتی که در اولین روز این همایش مطرح شد، پیرامون ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به بیماران دچار نارسایی قلبی بود.

وی با اشاره تشکیل سه سالن مجزا برای بررسی موضوعات مرتبط با بیماری های قلبی، گفت: در این سه سالن، موضوع پیوند قلب و مسائل آن، پرستاری در نارسایی قلب و مشکلات خواب و ارتباط آن با بیماری های قلبی مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس بخش پیوند قلب بیمارستان مسیح دانشوری در ارتباط با نقش پرستاری در نارسایی قلب، افزود: یکی از مهمترین گروه های درمانی در زمینه درمان نارسایی قلب، پرستاران هستند.

شریف کاشانی با تاکید بر اینکه بدون داشتن مراقبت خوب نمی توان به درمان بیماران دچار نارسایی قلبی امیدوار بود، گفت: حتی بعد از جراحی موفقیت آمیز بیمار دچار نارسایی قلبی، اگر مراقبت خوبی از این بیماران انجام نشود، ممکن است درمان با شکست مواجه شود.

وی با اشاره به نقش مهم پرستاران در مراقبت از بیماران دچار نارسایی قلب، افزود: برای داشتن پرستاران خوب، باید آموزش را مورد توجه قرار دهیم.

پنجمین کنگره بین المللی نارسایی قلب، با موضوعات تازه های پیوند قلب در ایران، پیوند قلب و نارسایی قلب دراطفال،پرستاری قلب، انسدادخواب، درمان های نوین، عوارض غیر عفونی در بیماران پیوند  قلب، قلب مصنوعی و کمک های مکانیکی قلب، آمبولی قلب، بیماری های ژنتیک در نارسایی قلب و...، از ۱۵ تا ۱۷ اردیبهشت ۹۵ در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

کد خبر 3616567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha