۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۹:۴۰

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای منطقه یک کشوری خبرداد:

تحصیل ۱۷ هزار نفر دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه ای منطقه ۱ کشوری

تحصیل ۱۷ هزار نفر دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه ای منطقه ۱ کشوری

اهر - رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای منطقه یک کشوری از تحصیل ۱۷ هزار نفر دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه ای منطقه یک کشوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا کیانی عصر شنبه در مراسم تجلیل از اساتید آموزشکده فنی و حرفه ای شهید چمران شهرستان اهر گفت: این تعداد دانشجو در ۱۵ مرکز استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل در رشته های فنی مشغول تحصیل هستند.

وی افزود: در استان آذربایجان شرقی نیز ۸ هزار دانشجو در ۸ مرکز شامل شهرستان های اهر، تبریز، سراب، مراغه و میانه مشغول تحصیل هستند.

کیانی، توسعه دانشگاه های فنی و حرفه ای از راه تجمیع را از اولویت ها اعلام کرد.

در این مراسم فرماندار شهرستان اهر، خواستار افزایش رشته های مرتبط با نیاز کار در آموزشکده فنی و حرفه ای شهید چمران شهرستان اهر شد.

سید محمد عابدی، گفت: با توجه به اینکه امروز پشت میز نشینی وجود ندارد لازم است نسبت به توسعه مراکز فنی و حرفه ای اقدام شود که یکی از این ها دانشگاه های فنی و حرفه ای در راستای حرفه آموزی توأم با علم روز است.

در این جلسه امام جمعه شهرستان اهر، نیز خواستار توجه به تربیت در کنار علم در مراکز دانشگاهی شد.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده، گفت: از اساتید و به خصوص دانشجویان انتظار می رود در ارتباط با رشته ای که تدریس و تحصیل می کنند از پژوهش و تحقیق در راستای توسعه نیز غافل نشوند.

گفتنی است در پایان این مراسم از تعدادی از اساتید و دانشجویان نمونه  آموزشکده فنی و حرفه ای شهید چمران شهرستان اهر تجلیل شد.

کد خبر 3618880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha