۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۹:۵۷

در دیداری تدارکاتی رقم خورد؛

تساوی شاگردان مظلومی برابر تیم دانشجویان ایران

تساوی شاگردان مظلومی برابر تیم دانشجویان ایران

تیم فوتبال دانشجویان ایران در دیداری تدارکاتی با تساوی پرگل استقلال را متوقف کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت ۱۷:۵۰ دقیقه امروز جمعه در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی در قالب یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم دانشجویان ایران رفت که در نهایت این مسابقه با نتیجه ۴ بر ۴ خاتمه یافت.

در این مسابقه در ترکیب استقلال ابتدا وحید طالب‌لو، حنیف عمران‌زاده، هرایر مگویان، میثم نجیبی، میلاد فخرالدینی، محمدرضا خرسندنیا، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای، جابر انصاری، یعقوب کریمی حضور داشتند و در نیمه دوم نفراتی چون سیدمهدی رحمتی، آرش برهانی، امین حاج محمدی، علیرضا رمضانی به میدان رفتند.

در ترکیب تیم دانشجویان نیز نفراتی چون گودرز داوودی، سامان آقازمانی، علی فاطمی، فرشاد قاسمی، محمد اوسانی، محمد حسین‌پور و ... حضور داشتند.

در این دیدار دوستانه که با حضور حدود ۱۵۰ هوادار برگزار شد، ابتدا تیم دانشجویان که هدایت آن را فرشاد کرمی مربی تیم راه‌آهن برعهده داشت، در ثانیه ۳۰ بازی توسط محمد اوسانی به گل رسید.

در ادامه نیز شاگردان پرویز مظلومی پس از حملات زیاد موفق شدند در دقیقه ۴۳ توسط هرایر مگویان بازی را به تساوی بکشانند. در ادامه محمد اوسانی سه بار دیگر دروازه استقلال را باز کرد، اما استقلالی‌ها نیز دوبار در این نیمه توسط آرش برهانی و فرشید اسماعیلی از روی نقطه پنالتی و علیرضا رمضانی دروازه حریف را باز کرد.

در دقیقه ۷۰ یک بازیکن از تیم ملی دانشجویان اخراج شد، اما به درخواست استقلالی‌ها یک بازیکن دیگر وارد زمین شد تا بازی به روال عادی‌اش پیش برود.

پس از اتمام مسابقه، پرویز مظلومی نزد سرمربی تیم ملی دانشجویان رفت و به وی خسته نباشید گفت. فرشاد کرمی هم برای استقلال در فینال جام حذفی آرزوی موفقیت کرد.

هوادارانی که روی سکوهای زمین شماره ۲ حضور داشتند، با سر دادن شعارهایی از بازیکنان استقلال می‌خواستند تا در فینال جام حذفی با برتری برابر ذوب‌آهن به قهرمانی این مسابقات دست پیدا کنند.

همچنین یک بنر در اعتراض به نحوه بازی استقلال توسط هوادران روی سکوها نصب شد که به سرعت توسط لیدرها جمع شد. یک بنر دیگر نیز در اعتراض به کمیته داوران و برنامه نود روی سکو نصب شده بود.

منصور پورحیدری هم امروز در محل تمرین استقلال حضور داشت. پیش از آغاز بازی باد و طوفان و گرد و خاک شدیدی در محل آغاز مسابقه شروع به وزیدن کرد.

مجید صالح امروز بالای یک تپه مجاور زمین بازی را از بلندی نگاه می‌کرد.

 

 

 

کد خبر 3663774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha