۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۰۸

رئیس دانشگاه خبر داد:

کارگاه‌های دانشگاه امام خامنه‌ای بوشهر تجهیز می‌شود

کارگاه‌های دانشگاه امام خامنه‌ای بوشهر تجهیز می‌شود

بوشهر - رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای امام خامنه‌ای بوشهر از تجهیز کارگاه‌های این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر منصوری‌نسب صبح شنبه در نشست برنامه‌ریزی توسعه زیرساخت‌های دانشگاه امام خامنه‌ای بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر تلاش‌های بسیار خوبی صورت گرفته است و در این زمینه شاهد همکاری مطلوبی از سوی مسئولان استان هستیم.

وی با تقدیر از تلاش‌ها و حمایت‌های استاندار بوشهر و همچنین مسئولان شرکت ملی نفت ایران، اضافه کرد: مرحله اول تجهیزات کارگاه‌های دانشکده فنی و حرفه‌ای امام خامنه‌ای بوشهر رونمایی می‌شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای امام خامنه‌ای بوشهر با اشاره به توجه ویژه دولت یازدهم به دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای، خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌ها و رفع مشکلات و تامین نیازهای دانشگاه در دستور کار دولت است.

وی بیان کرد: اهمیت موضوع دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای از دید دولت تدبیر و امید به طوری بوده در برنامه ششم توسعه، دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان دانشگاه کارآفرین و نسل سوم دیده شده است که می تواند در توسعه و اشتغال پایدار نقش مهمی داشته باشد.

منصوری‌نسب زمان رونمایی از مرحله اول تجهیزات کارگاه‌های دانشکده فنی و حرفه‌ای امام خامنه‌ای بوشهر را ۱۶ خرداد ماه اعلام کرد و افزود: این تجهیزات با حضور مسئولان ارشد استانی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای و شرکت ملی نفت ایران رونمایی خواهد شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای امام خامنه‌ای بوشهر افزود: مرحله دوم تجهیزات کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای این دانشگاه تا شهریور ماه انجام خواهد شد.

کد خبر 3664268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha