۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۲

رییس مجمع نمایندگان استان تهران:

دولت اشتغال موجود را حفظ کند/واحدهای تولیدی با مشکل مواجه هستند

دولت اشتغال موجود را حفظ کند/واحدهای تولیدی با مشکل مواجه هستند

تهران-رییس مجمع نمایندگان استان تهران با انتقاد از مشکلات کارخانجات و تعطیلی برخی از واحدهای تولیدی گفت: دولت فرصت های شغلی کنونی را حفظ کند.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار داشت: باید همه ظرفیت های موجود برای تحقق اقتصاد مقاومتی به کار گرفته شود.

رییس مجمع نمایندگان استان تهران، حمایت از تولید داخلی را برگ برنده اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: در صورت حمایت از تولید داخلی و برداشتن موانع موجود بر سر راه فعالان اقتصادی، می توان به اهداف اقتصاد مقاومتی رسید.

وی با انتقاد از تعطیلی برخی کارخانجات ادامه داد: امروز برخی کارخانه ها با قدمت و سابقه فعالیت ۶۰ تا ۷۰ ساله به دلیل مشکلات متعدد با تعطیلی مواجه شده اند.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دولت به جای ایجاد فرصت های شغلی جدید، اجازه ندهد شغل های کنونی از بین برود که این امر مشکلات متعددی را به همراه خواهد داشت.

نقوی حسینی با اشاره به رایزنی های صورت گرفته برای حل مشکل کارخانه های فعال در شهرستان ورامین و قرچک گفت: امروز کارخانه هایی نظیر پارس  سرام و کارخانه قند با مشکل مواجه هستند و تلاش داریم تا با برگزاری نشستی با وزیر صنعت، این موضوع را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به نقش استاندار تهران در حل مشکلات نیز بیان داشت: استاندار تهران باید به شهرستان های این استان سفر کند و مشکلات و دغدغه های موجود را پیگیری و به نتیجه برساند، زیرا استاندار تهران، فقط مسئول شهر تهران نیست.

کد خبر 3664723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha