۳ خرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۱۸

معاون حفاظت ستاد نیروهای مسلح:

قدرت ایران اسلامی در پرتو ولایت است

قدرت ایران اسلامی در پرتو ولایت است

بوشهر - معاون صیانت شرعی حفاظت ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قدرت ایران اسلامی در پرتو ولایت است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از منطقه ویژه پارس، حجت‌الاسلام محمد سعادت در هفتمین گردهمایی ایثارگران منطقه ویژه پارس نیز در این آیین با اشاره به نقش عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر در سایر دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس گفت: فتح خرمشهر از فتح الفتوحات ایران اسلامی بوده که محور موفقیت های بعدی رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس محسوب می شده است.

معاون صیانت شرعی حفاظت ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: عشق و علاقه به اهل بیت(ع)، وحدت و همدلی و رهنمودهای ولایت فقیه توانست در ایثارگران روحیه ای مضاعف ایجاد کند که رزمندگان ایران اسلامی با این روحیه در هشت سال دفاع مقدس جانانه از مرز و بوم ایران اسلامی دفاع کردند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه ولایت در پیشبرد اهداف ایران اسلامی  گفت: در جامع امروز داخلی و جهانی نقش محوری ولایت تاثیرات متعددی در تحولات بین المللی داشته است که مقاومت نیروهای مردمی در سوریه و عراق گوشه هایی از آن است.

سعادت افزود: امروز، دیروز و همیشه قدرت ما در پرتو ولایت است و دشمن این قدرت ما را نشانه گرفته در حالی که آنها نمی دانند ملت و دولت ما قدرت خود را در پرتو ولایت یافته اند و این قدرت ناگسستنی است.

کد خبر 3666082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha