۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۳

از سری رمان‌های عامه‌پسند؛

«ساعت دلتنگی» به چاپ دوم رسید

«ساعت دلتنگی» به چاپ دوم رسید

مدیر انتشارات برکه خورشید از چاپ دوم رمان عامه پسند «ساعت دلتنگی» خبر داد.

تکین حمزه‌لو نویسنده و مدیر انتشارات برکه خورشید در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: رمان «ساعت دلتنگی» یکی از آثاری بود که برای بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آماده‌ کرده و آن را در نمایشگاه عرضه کردیم. چاپ اول این رمان در نمایشگاه به پایان رسید و نسخه های چاپ دومش دیروز منتشر شدند.

وی افزود: رمان «ساعت دلتنگی» نوشته سیمین شیردل است. «آینه‌ای در من» نوشته فریده شجاعی یکی دیگر از کتاب‌هایی است که به تازگی آن را منتشر کرده‌ایم.

این مدیر نشر ادامه داد: «عقرب باد» نوشته نازنین جودت، یکی دیگر از رمان هایی است که به تازگی منتشر و راهی بازار نشر کرده‌ایم. البته شاید نتوان آن را در گروه رمان‌های عامه‌پسند معرفی کرد چون بیشتر متعلق به ژانر وحشت و ادبیات گوتیک است. این رمان، به گفته نویسنده اش، دنباله رمان «شوومان» اوست.

حمزه لو گفت: «پروانه‌ای در پیله» عنوان رمانی اجتماعی به قلم زهره فصل بهار است که به تازگی آن را منتشر کرده‌ایم. نکته جالب درباره این رمان این است که با توجه به موضوعش، مجوز چاپ را دریافت کرد و اصلاحیه‌ای هم به آن وارد نشد. مساله این رمان درباره افرادی است که مشکل تغییر جنسیت دارند و با توجه به این که فتوای شرعی عمل جراحی برای حل این مساله، توسط مراجع تقلید صادر شده، می‌توان به آن به عنوان یک چالش اجتماعی نگاه کرده و درباره اش به تولید اثر دست زد.

کد خبر 3666385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha