۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۰۴

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی:

آمریکا با بدقولی در برجام قصد نیرنگ دارد/ مرد روزهای سخت هستیم

آمریکا با بدقولی در برجام قصد نیرنگ دارد/ مرد روزهای سخت هستیم

بروجرد - نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و غرب با نیرنگ پای میز مذاکره نشستند و با بدقولی قصد فریب ما را دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، علاءالدین بروجردی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه استودیو سیمای بروجرد با اشاره به رهنمود های مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: ایستادگی ملت ایران در برابر هجمه دشمن باعث شده که ما امروز در همه عرصه ها خودکفا باشیم و رمز این موفقیت چیزی جز مقاومت و ایستادگی نیست.

وی رسیدن به اهداف در این برهه از زمان را در گرو رفع مشکلات اقتصادی خواند افزود: خوشبختانه توانستیم با هر شرایطی خود را به دنیا نشان دهیم و بار دیگر به دشمنان فهماندیم که مرد روزهای سخت و بحرانی هستیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکا و غرب برای براندازی نظام از همه راهکارها بهره بردند و امروز زمانی که خود را ناتوان دیدند، با نیرنگ پای میز مذاکره نشستند و با بدقولی قصد فریب ما را دارند که در این راه هم به هدف خود نخواهند رسید و شکست خواهند خورد.

تهاجم فرهنگی از دیگر مسائلی بود که بروجردی به آن اشاره داشت و افزود: امروز دشمن در هر تهاجمی خود را ناتوان می بیند در عرصه فرهنگی به خصوص تلویزیون و ماهواره هزینه های زیادی را متحمل شده تا با اغفال و سست کردن بنیان خانواده ها به اهداف شوم خود که همان براندازی نظام است برسد اما در طول ۳۷ سال نتوانسته و نخواهد توانست چراکه با اقتدار نخواهیم گذاشت.

وی ایران را از زمره کشورهای ثروتمند دنیا برشمرد و افزود: اتکای ما فقط نباید به نفت و معادن باشد، بلکه باید به توانمندی های جوانان و دانشمندان و کسانی باشد که با ایجاد ابتکار و خلاقیت باعث به وجود آمدن علوم و ابزار آلات مدرن و مورد نیاز در دنیا می شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی عملکرد رادیوی بروجرد را در طول ۱۲ سال گذشته مطلوب و قابل قبول خواند و افزود: این مرکز با پخش بیش از ۸ ساعت برنامه در طول روز در بین همه رادیوهای کشور از جایگاه بالایی برخوردار بود و از امروز این نام تغییر و به صدا و سیمای بروجرد تبدیل شده است.

بروجردی اظهار داشت: با تمام مشکلات و بدرفتاری هایی که صورت گرفت، اما اقدامات خوبی در این راستا انجام شد و سیما در این شهر می تواند همگام در عرصه های ملی، استانی و شهرستانی باشد.

وی گفت: صداوسیما به عنوان نماد فرهنگی کشور با ایجاد یک شبکه کار آفرین با هدف پخش برنامه های اقتصادی در راستای اقتصاد مقاومتی می تواند بهترین وسیله برای شناخت مردم با مسائل اقتصادی باشد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی صداوسیمای بروجرد را نعمتی بزرگ برای مردم دانست و افزود: امیدوارم با پخش برنامه های متنوع و ثابت این مرکز فرهنگی، اجتماعی در جذب مخاطبان خود کوشا و فعال باشد.

کد خبر 3667907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha