۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۹

شهردار اصفهان:

طرح قرار عاشقی تحول معنوی در شهر اصفهان ایجاد می‌کند

طرح قرار عاشقی تحول معنوی در شهر اصفهان ایجاد می‌کند

اصفهان - شهردار اصفهان با اشاره به اهمیت توجه به اجرای برنامه‌های معنوی در سطح شهر گفت: طرح قرار عاشقی تحول معنوی در شهر اصفهان ایجاد می‌کند و تداوم برنامه‌هایی نظیر این، بسیار اهمیت دارد.

مهدی جمالی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر، در حاشیه حضور در ویژه‌برنامه قرار عاشقی با اشاره به حضورش در این برنامه اظهار داشت: طرح قرار عاشقی یک طرح ارزشمند به شمار می‌رود که تحول معنوی عظیمی را در شهر اصفهان ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: اینکه هر شهروند خودش را با یکی از شهدای انقلاب اسلامی هم‌عهد ببیند، وصیت‌نامه و زندگی‌نامه او را بخواند و فضای روحانی آن زمان را درک کند، بسیار ارزشمند است و باید اقداماتی از این نوع، تداوم داشته باشد.

شهردار اصفهان به ضرورت تداوم برنامه‌هایی از این نوع اشاره کرد و افزود: این همزاد پنداری با آن شهید عزیز، در زندگی شهروندان و برای جوانان نسل دوم و سوم انقلاب اسلامی بسیار ارزشمند و مؤثر است.

وی بیان کرد: به نظر بنده بحث «هر شهروند اصفهانی یک شهید»، باعث می‌شود که هر کس خودش را جای یک شهید بگذارد و در هر برهه زمانی تشخیص بدهد كه چه كاری باید انجام گیرد.

جمالی‌نژاد تصریح کرد: ما باید بدانیم که وظیفه ما در قبال آن شهید چیست و شهید را در قلب خود داشته باشیم و بدانیم که اگر ما اینجا کار کرده و خدماتی را عرضه می‌کنیم، به خاطر آن است که یکی از آن عزیزان در دوران دفاع مقدس، جان خود را برای کشور، انقلاب و دین اسلام فدا کرده است.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح بسیار ارزشمند است و امیدوار هستم که تمام شهروندان اصفهانی را با آن پوشش دهیم، به انتخاب پلاک شهید خرازی برای هم‌عهدی با ایشان اشاره کرد و افزود: سماجت شهید خرازی در خدمت‌رسانی به مردم، در زمینه ایثار برای کشورش خیلی مهم است؛ همه می‌دانند ایشان جانباز شده و بار دیگر به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام می‌شوند و این موضوع بسیار ارزشمند است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: بردباری و صبر شهید خرازی در کنار پیگیری ایشان برای من یک درس بسیار خوبی است تا بتوانم در همه ناملایمت‌ها و شرایط، در خدمت به مردم پیش‌قدم و پیش‌رو باشم و قدم خیلی کوچک در راستای حرکت به سمت روح آن شهید برداریم.

وی اظهار داشت: باید کاری کنیم که پیوند بین مدیران و شهدا را ارتقا دهیم و نزدیک کنیم زیرا اگر فاصله‌ها زیاد شود، آسیب‌های مختلفی به دنبال دارد

جمالی‌نژاد با بیان اینکه ویژه‌برنامه هم‌عهدی فاصله بین مردم و شهدا را کم کرده و دل‌ها را بیش از گذشته به یکدیگر نزدیک می‌کند، اضافه کرد: به نظر من این طرح، بسیار ارزشمند است و امیدوار هستم که سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان بیش از گذشته، فعالیت‌هایی از این نوع را تداوم بخشد.

گفتنی است؛ طرح «قرار عاشقی» با محوریت هم عهدی با شهدا از سوم خردادماه از سوی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در حال اجرا است.

کد خبر 3669787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha